۱۳۹۳-۰۷-۲۵

مسلما ما که در یک موردی به ایمان رسیدیم

مسلما ما که در یک موردی به ایمان رسیدیم، هرگز نمیتونیم بگیم که، بگن نگو، بگیم باشه دیگه نمیگیم! مسلما ممکن اتهام کلاهبرداری، اتهام شیادی، اتهام های مختلفی به ما بزنند ولی قاعده اشِ! برای ما یک چیز غیر معمولی نیست! یک چیز غیر عادی نیست! اما اگر یک موقع اگر من خودم هم عقب نشینی کردم، شما باور نکنید! اگه یک موقع من گفتم که اشتباه کردم شما باور نکنید! مطمئن باشید که هرگز این چیز زمین گذاشته نخواهد شد! هرگز ! محال ممکنِ! یعنی چیزی که به ایمان رسیده شد و درک شد، دیگه هرگز برگشت پذیر نیست! امکان برگشت پذیریش در واقع صفرِ! خصوصا اینکه تو اون روندی که صحبت کردیم، روند اعداد، قانون، هوشمندی، این روند، روند اعداد، قانون، هوشمندی، این روند روندیست که دیگه انسان این پله را اومد! دیگه برنمی گرده! امکان نداره برگرده! دیگه این آشنایی روی پله ی بعدی پیش اومده! امکان برگشت دیگه وجود نداره!


دوره چهار - استاد طاهری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر