۱۳۹۳-۰۸-۰۸

منظور از بیرون ریزی در فرادرمانی چیست ؟

منظور از بیرون ریزی در فرادرمانی چیست ؟

"بیرون ریزی یعنی خدمت " و باید از آن استقبال کرد .

یعنی یک نابه سامانی را از یک وجودی بیرون کشیدن .

وقتی در ارتباط فرادرمانی قرار می گیریم ، هوشمندی کل وجود ما را اسکن می کند و پرونده ی بیماری های گذشته و فعلی ما را آشکار می کند . با به جریان افتادن پرونده ی بیماری ها ، بیرون ریزی آغاز می شود . این پرونده ها ممکن است مربوط به جسم ، روان و ذهن و سایر بخش های وجودی ما باشد که "باید با صبر و حوصله اجازه دهیم تا بیرون ریزی ها خاتمه یابند" و درمان اساسی رخ دهد . بیرون ریزی با هیچ طریق درمان دیگری امکان پذیر نمی باشد الا با حلقه های رحمانیت الهی.

بیرون ریزی رو آمدن سابقه ی بیماری ها وبیرون ریختن آنهاست. سابقه ی بیماری ها ممکن است حتی متعلق به دوران جنینی ، طفولیت ، بیماری های کنونی و یا نهان فرد باشد. و همچنین ترس های نهفته ، گره ها ، تنش های روانی ، نابه سامانی های ذهنی و ... .

در بیرون ریزی کلیه ی "علائم" بیماری ما بیرون ریخته می شود . این ((به این معنیست که بیماری اوج نمی گیرد یا بدتر نمی شود ، بلکه "علائم بیماری" بیرون ریخته می شود ))، تا وجود ما از آن اختلال و بیماری خالی شود . در بیرون ریزی تنش روی سلول که باعث بیماری شده است بیرون ریخته می شود .
در طول مدت بیرون ریزی نباید دستپاچه و مضطرب شویم . باید بدانیم که الان تحت پشتیبانی و ساپورت یک هوشمندی هستیم و این بیرون ریزی در جهت درمان ما است .

تنها راه کوتاه شدن مدت بیرون ریزی این است که به محض بروز علائم "آن را بپذیریم" که "چیزیست که از خود ما و نه بیرون از ما" و بدانیم که این بیرون ریزی بیماری است و مدت کوتاهی انجام و تمام می شود . در صورتیکه شاکی شویم که این چه چیزیست ؟ این چیست ؟ من که سالم بودم چرا اینطوری شدم ؟ چرا بدتر شدم و ......... فقط مدت آن بلند تر می شود .

مدت بیرون ریزی مدت کوتاهیست که در آن علائم بیماری ما بیرون ریخته می شود ، نه بیمار می شویم و نه بیماری ما وخیم تر می شود .

بیرون ریزی افراد با یکدیگر متفاوت است .
erfanekeihani#

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر