۱۳۹۳-۰۸-۰۸

حمله به سلول های عضو پیوندی

حمله به سلول های عضو پیوندی

پیوند اعضا در برخی از موارد با مشکل پس زدن عضو رو به رو است و با وجود تمام تدابیر لازم و انجام آزمایش های گوناگون که تضمین کننده ی موفقیت عمل پیوندی است (و حتی اگر اهداکننده ی عضو، یکی از اعضای خانواده باشد )، عضو پیوندی مورد حمله ی سیستم دفاعی بدن قرار می گیرد.

علت این اختلال، "عدم همفازی و همخوانی شعور سلولی عضو انتقالی با شعور سلولی بدن فرد گیرنده ی عضو " است که باعث عدم شناسایی عضو جدید توسط مدیریت بدن و سلول فرد گیرنده می شود و در نتیجه، عضو پیوندی، مورد حمله ی سیستم دفاعی بدن قرار می گیرد.

در پاره ای از موارد که بخش انتقالی از بدن خود بیمار گرفته شده است نیز این قانون با عدم همخوانی شعوری روبه رو می شود. برای مثال:

در عمل قلب باز که رگ از پای بیمار گرفته می شود ، ممکن است چنین اشکالی رخ دهد. در اینصورت می توان احتمال داد که حوزه ی میدان شعوری فرد دارای اختلال شدید است.

عواملی مانند پریشانی که مختل کننده ی مدیریت سلول بدن است ، می توان در بدن فرد ، اختلال شعوری ایجاد کند و باعث بروز عدم همخوانی شعور سلولی شود. ( به دلیل مشکلاتی در مدیریت ذهن ، شعور سازمانی اجزا با هم ، هم فاز نیست .)

حتی انتقال خون نیز به علت عدم همخوانی شعوری می تواند تا مدت ها عوارض نامطلوبی در بدن ، روان و ذهن بیمار ایجاد کند . در اینصورت برای انطباق کامل و همخوانی شعوری ، مدت زمانی فرصت لازم است .

از طریق فرادرمانی شعور سلولی عضو پیوندی و شعور سلولی بدن فرد گیرنده ی عضو ، همفاز شده و باعث می شود که پس از انتقال و یا پیوند عضو ، عمل پس زدن عضو پیوندی صورت نگیرد .
erfanekeihani#

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر