۱۳۹۳-۰۷-۲۸

دعانویسی و فالگیری؛ از فتوای رهبر ایران تا برنامه شوک + تحلیل - حلقه نیوز

دعانویسی و فالگیری؛ از فتوای رهبر ایران تا برنامه شوک + تحلیل - حلقه نیوز

به گزارش حلقه نیوز، شبکه سوم تلویزیون دولتی ایران، روز پنج شنبه ۲۴ مهرماه در برنامه ای به نام شوک، به بررسی فال گیری و دعانویسی در داخل کشور پرداخت. در این برنامه از یک روانشناس و از یک محقق دعوت شده بود تا دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنند. همچنین تعدادی از برنامه سازان با فیلمبرداری مخفیانه از یک دعانویس، یک گورکن و یک آموزش دهنده فالگیری و دعانویسی، به این برنامه شکل مستند داده بودند.
شوک
از یک طرف در برنامه شوک، چنان از دعانویسی، رمالی و احضار روح و جن بد گفته میشود و آنرا کاری اشتباه توصیف می کند که انگار به فتواهای سال گذشته رهبر ایران در مرداد ۱۳۹۲، درخصوص مجاز بودن این فعالیت ها توجه نکرده اند و با این کار مخالف حرف ولی فقیه ایستاده اند!! و از طرفی دیگر چنان از عرفان حلقه بد گفته می شود و آنرا با دعانویسی و فالگیری یکی می کند، که گویا سازنده برنامه اصلا از عرفان حلقه هیچ اطلاعی ندارد که عرفان حلقه، در ذات، مخالف هرگونه فعالیت هایی از این دست بوده و آنها را به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی مجاز نمی داند و اعتقاد دارد دعانویسی، احضار روح و جن، فالگیری و سحر و جادو و فعالیت هایی از این دست، به دلیل نقض کردن عدالت الهی، ستار العیوب بودن خداوند و همچنین نقض کردن اختیار انسانها، باعث ورود به شبکه منفی شده و آلودگی به موجودات غیرارگانیک را در پی دارد و همچنین باعث بروز بیماریهایی نظیر دو شخصیتی، چند شخصیتی، فوبیا، سادیسم و اسکیزوفرنیا می شود.
استفتائات رهبر ایران در خصوص مسایل ماورایی
استفتائات رهبر ایران در خصوص مسایل ماورایی (منتشر شده توسط سایت او در مرداد ۱۳۹۲)
نکته قابل توجه در هم آمیختن موضوعات و مشخص نبودن هدف نهایی این قسمت از برنامه شوک بود، به طوری که در قسمتهایی از این برنامه، فیلمهایی از کلاس تشعشع دفاعی عرفان حلقه گذاشته شده بود که ذهن مخاطب را به صورت خودکار به عرفان حلقه بدبین می کرد. نکته حائز اهمیت این است که عرفان حلقه همواره به روشنگری درباره موضوعاتی همچون فالگیری، دعانویسی، احضار روح و … پرداخته است و این موضوعات را در “شبکه منفی” دسته بندی می کند. مخلوط کردن فیلم های رمالی و دعانویسی با فیلم های دوره تشعشع دفاعی عرفان حلقه، مانند یکی دانستن “جنایت” و “عمل جراحی” با هم است. یک جنایت، معمولا با چاقو انجام می شود که باعث جراحت می شود، این جراحت در اکثر مواقع با خون ریزی همراه است که به بیهوشی یا مرگ شخص منجر می شود. شخص در صورت زنده ماندن تا روزها درد دارد و در خیلی از موارد تاثیر جراحت را تا آخر عمر خود تحمل می کند. از نظر یک انسان فرضی غارنشین، یک عمل جراحی از خیلی لحاظ شبیه به یک جنایت است به دلیل اینکه در یک عمل جراحی، هم در بسیاری از موارد کار با یک عدد چاقو انجام می شود، ظاهرا باعث جراحت فرد شده و خون ریزی را به همراه دارد و بیمار پس از اتمام عمل جراحی تا روزها درد می کشد. حال از نظر یک انسان اولیه که نه از علم پزشکی و عمل جراحی چیزی می داند و نه از درمان خیلی از بیماری ها به وسیله عمل جراحی اطلاعی دارد، دور از ذهن نیست وقتی تصاویر یک جنایت، با تصاویر یک عمل جراحی پزشکی در ذهنش شبیه سازی شود و تنها دلیلی که ما می تواینم برای آن غارنشین فرضی بیاوریم، تا فرق بین جنایت و عمل جراحی پزشکی را متوجه شود، تاثیرات بلند مدت آن روی فرد است. اگر برای انسان غازنشین توضیح دهیم که جنایات در خیلی از مواقع منجر به مرگ یا رنج و جراحت دائمی خواهد بود ولی یک عمل جراحی پزشکی به انسان کمک می کند تا وضعیت سلامتی اش بهبود یابد و در خیلی از موارد باعث بهبود تاثیرات مفنی یک جراحت می شود، اگر غارنشین روشنفکری باشد احتمالا یا قانع می شود یا زمان میخواهد تا در این باره کمی فکر کند.
برنامه شوک و سیاه نمایی راجع به عرفان حلقه
برنامه شوک و سیاه نمایی راجع به عرفان حلقه

در برنامه ۲۴ مهرماه شوک، با موضوع فالگیری و رمالی، سیاه نمایی صورت گرفته در رابطه با عرفان حلقه به نوعی بود که سعی در ایجاد حس انزجار نسبت به عرفان حلقه را در بیننده برانگیزد.
به گزارش حلقه نیوز به نقل از منابع آگاه، برنامه سازان و دست اندرکاران برنامه شوک، سعی داشته اند تا یکی از مربیان عرفان حلقه را هم در این برنامه آورده تا از صحبت های او به ضرر عرفان حلقه استفاده کنند که در نهایت، این اتفاق رخ نداده است.
ما امیدوار هستیم تا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، زمانی را در ساعت برنامه شوک به عرفان حلقه اختصاص دهد، تا بر اساس قوانین رسانه ای، بتوانیم سیاه نمایی های برنامه شوک در رابطه با عرفان حلقه را به گوش مخاطبان برسانیم و این مهم را از طریق مراجع قانونی از سازمان صدا و سیما پیگیری خواهیم کرد.
مشاهده این قسمت از برنامه شوک

منبع خبر :
https://www.halghehnews.com/news/interuniversalism/%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%AD%DA%A9%D9%88%D9%85%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D8%B9%D8%A7%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D9%88-%D9%81%D8%A7%D9%84%DA%AF/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر