۱۳۹۳-۰۸-۰۸

ترمیم از طریق تغییرات در سطح مولکول ها

ترمیم از طریق تغییرات در سطح مولکول ها

پاره ای از ترمیم ها مانند "رفع گرفتگی عروق کرونر" در اثر مولکول های چربی و برطرف شدن اختلالات مثانه ، کلیه ، صفرا و ... در اثر سنگ های اکسالاتی ، اوره ای ، فسفاتی و دارویی ، متکی به ترمیم سلولی نیست . زیرا با وجود عوامل دیگری غیر از سلول برای اعضای بدن ایجاد اشکال می کنند. (در این موارد ، منظور از نرمیم ، اصلاح انواعی از اختلال و انسداد از طریق تجزیه ی مولکولی است. )

در اینگونه اصلاح ، مولکول هایی که ایجار مشکل کرده اند ، طی انجام "فرادرمانی " در میدان شعوری قرار می گیرند و تغییر رفتار می دهند؛ یعنی رفتار این مولکول تابع "میدان شعوری " است و هنگامی که اقدام لازم در جهت رفع مشکل به عمل می آید، بر اساس شعور حاکم بر این میدان، در ساختار مولکولی آنها تغییرات لازم ایجاد می شود و تجزیه و رفع اشکال صورت میگیرد. برای مثال ، در برخی موارد مولکول های مزاحم یکدیگر را رها می کنند و تجزیه انجام می شود. از جمله ، در گرفتگی عروق کرونر ، مولکول های چربی که ایجاد انسداد کرده اند ، یکدیگر را رها می کنند و عروق باز می شوند و گرفتگی رفع می شود .
همچنین زائده های چربی ، استخوانی و ... در " میدان شعوری " تحت تاثیر قرار می گیرند و تجزیه می شوند . فرادرمانی ، امکان این نوع اصلاح را فراهم می کند .
erfanekeihani#

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر