۱۳۹۳-۰۵-۱۸

یک استاد دانشگاهی نامه ای نوشت

برای من یک استاد دانشگاهی نامه ای نوشت و در این نامه ضمنِ عرض کنم، فحاشی و به اصطلاح هتک حرمت و غیره و فلان اینها...نوشته بود یک جایش که این مذهب از بین رفته بود تو آمدی زنده اش کردی! با همین دقیقا این...(تشویق حضار)
ببینید یعنی در واقع نویسنده که نامه اش الان در یک جا متاسفانه، نه اینکه چیز باشد، متاسفانه در مدارک من بوده و خب همه مدارک به هر حال در یک جایی الان هست، این اتفاقا این نامه در آنجاست که چند صفحه به اصطلاح هتک حرمت و فحاشی و این حرف ها که این قضیه داشت دفن می شد، شما آمدی زنده اش کردی و ارزش و اهمیت دادی!
خب امروز ما مورد محاکمه هستیم به خاطر به اصطلاح چیزی که آمدیم ارزش آن را احیاء کردیم و به اصطلاح اهمیتش را تأکید کردیم و به آن رسیدیم (دقیقه 16:01) درست به نقطه ی مقابلش مورد تهاجم دشمنان خود هستیم و قرار گرفتیم...... و به ما اتهام شیطان پرستی و این حرفها را می زنند که خب واقعا خنده دار است و خودتان هم می خوانید و می دانید و ما هم باور بکنید جز خنده خود من بعضی موقع ها هیچ واکنشی نمی توانم نشان بدهم...... حالا اگر این خنده بعدا کار دست ما ندهد که بگویند این دارد می خندد و این صحت دارد.
دیدار با استاد نوروز 90

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر