۱۳۹۳-۰۵-۱۰

در این خصوص كه

در این خصوص كه من خدمتتون عرض بکنم که من تکلیف خودمو میتونستم معلوم بکنم که معلوم کردم! من اگر اون تو باشم برای خودم رسالت دفاع از حقوق بشر رو و جلوگیری از جرم و جرائم رو دیگه انتخاب کردم و اصلاً بحث عرفان میره در یک حاشیه یی! در داخل
زندان نهضت دفاع از حقوق بشر را من در آنجا پايه گذاريش مي كنم. اگر ماندم!

اگر که مشروط آزاد بشم همونطور که خدمتتون عرض کردم که ما چون دیدمون صلح و فلان و صحبت هم بوده و خدمتتون گفتم دیگه فعّالیّتی نخواهم کرد. خب فعّالیّتی هم نمیکنیم میاییم و مسأله منتفی میشه. حالا شکایتها هم میمونه چون به صورتهای دیگه یی هم بالأخره این قضایا در جریان هست. ما برای اینکه مجموعه مون دچار دست اندازی نشه شکایتها رو هم چی کار میکنیم؟ چشم پوشی میکنیم. درست شد؟ این تکلیف من!

من نمیتونم برای دوستان برای شماها دیگه نسخه بپیچم و بگم چیکار بکنین! چیکار نکنین! من تکلیفم اون تو معلومه! حالا هر کس دیگری برحسب موقعیّت خودش، مسائل خودش، اصلاً اعتقاداتی که نسبت به حقوق بشر است، نسبت به مسأله که داره دیگه نمیدونم چیکار بتونه بکنه، اون دیگه حق هر کسیست! حقّ بشره، حقوق بشریست! حقّ هر انسانیست که کاری بکنه یا نه!

(دیدار با استاد طاهری - نوروز 92 )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر