۱۳۹۴-۰۱-۲۱

يک دسته از الهام ها طوري است که فقط خود فرد مي تواند

يک دسته از الهام ها طوري است که فقط خود فرد مي تواند از آن بهره ببرد و دسته ي ديگر اين ويژگي رادارد که ديگران هم مي توانند از آن بهره ببرند. آيا ز نظر شما اين دوقابل تفکيک است؟
استاد طاهري: از آن جا دريافت هاي رحماني والهامات شبکه مثبت در جهت ارتقاء بشر است ، احتکارومخفي کردن آن و امتناع از اين که ديگران از ان بهره مند شوند, از نظر ما مورد مزمت است . آگاهي هاي رحماني و اطلاعات کمال حتما بايد افشا شود و بايد در اختيار ديگران قرار گيرد تا همه از آن استفاده کنند ؛ زيرا اين اگاهي ها براي ارتقاي بشر است . اما آگاهي هاي فردي که در جهت منافع افراد است محل اشکال خواهد بود اگر آگاهي براي کسي بيآد وبه او گفته شود که اين ها را به کسي نگو ، اين جاي سوأل است . از آموزه هاي عرفان حلقه درمي يابيم چنين دريافت هايي شيطاني است زيرا اگر اين اطلاعات به درد بخور باشد بايد افشا شود و ديگران هم از آن بهره مند شوند . اصولا رشد بشر از کجا حاصل شده است و پايه علوم چيست ؟ پايه تمام علوم الهام است . اگر الهامي زير سوأل نباشد دليلي بر مخفي نگاه داشتن آن نيست .
آموزه­هاي شبکه منفي فقط در راستاي قدرت پروري است و شباهت آن به آگاهي هاي مثبت انسان را به انحراف مي­کشد. خلأ کنوني در تفکيک آگاهي هاي شبکه مثبت و منفي و اين که ملاکي براي تمييز الهامات خير از الهامات شر وجود ندارد منشا مشکلات شده است. عرفان کيهاني اين ملاک ها را ارائه مي دهد.
مصاحبه استاد محمد علی طاهری در خصوص انتقادات صورت گرفته از عرفان حلقه (عرفان کیهانی) (April 1, 2010)
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر