۱۳۹۴-۰۲-۰۹

خبر نوشته شده در خبرگزاری خراسان نیوز,

به نقل از خبرگزاری خراسان نیوز,
دومين دادگاه رئيس فرقه ضاله "عرفان حلقه" برگزار شد
فارس/ دومين دادگاه محمدعلي طاهري رئيس عرفان ضاله حلقه در حالي امروز برگزار شد که گروهي از مسترهاي وي قصد آشوب مقابل دادگاه انقلاب را داشتند.
دومين جلسه دادگاه بنيانگذار طب‌هاي مکمل فرادرماني و سايمنتولوژي و عرفان کيهاني(حلقه) در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامي امروز (چهارشنبه 9 ارديبهشت ماه) براي رسيدگي به اتهام افساد في الارض محمدعلي طاهري برگزار شد.
با حضور وکلاي وي از جمله سيدمحمود عليزاده طباطبايي کيفرخواست قرائت و سپس وکلاي رئيس فرقه ضاله به دفاع از او پرداختند، همچنين گروهي از طرفداران عرفان ضاله کيهاني در اطراف دادگاه تجمع کردند و قصد متشنج‌کردن اوضاع را داشتند که برخي از آن‌ها دستگير شدند، اين دستگيرشدگان مسترهاي حلقه هستند که پيش از اين حکم قضايي آنان صادر شده بود.
به گزارش فارس، محمدعلي طاهري رئيس عرفان ضاله حلقه که به جرم توهين به مقدسات در حال گذراندن دوران محکوميت خود در زندان اوين است، هم اکنون پرونده افساد في الارض وي در دست بررسي است و سه تن از مراجع تقليد طي استفتائاتي که از سوي دستگاه قضا صورت گرفته است، حکم ارتداد طاهري را صادر کردند که دادگاه نخست وي روز بيستم اسفند ماه در دادگاه انقلاب برگزار شد.
منبع خبر : خبرگزاری خراسان نیوز,
http://www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=1556421
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر