۱۳۹۴-۰۱-۲۶

خبری که در سایت خبرگزاری فارس نوشنه شده ؟

بنقل قول  خبرگزاری فارس:
محکومیت برای مسئول کمیته دین‌پژوهی فرقه ضاله «حلقه»
مسئول کمیته دین‌پژوهی فرقه ضاله حلقه به اتهام توهین به مقدسات و ترویج تفکرات انحرافی از طریق برگزاری کلاس‌های غیرقانونی به پنج سال حبس تعزیری محکوم شد.
محکومیت برای مسئول کمیته دین‌پژوهی فرقه ضاله «حلقه»
به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، «ح.ن» دارای دو سابقه کیفری است، در برخی از مراسم‌ها و جلسات فرقه اقدام به پوشیدن لباس روحانیت می‌کرد و مدعی بود که دارای مدرک معادل دکتری فقه و حقوق است.
با تحقیقات مشخص شد نامبرده به هیچ عنوان در حوزه‌های‌ علمیه تحصیل نکرده است، همچنین وی درصدد راه‌اندازی مرکزی جهت درمان معتادان از طریق آموزه‌های فرقه انحرافی عرفان کیهانی و فرادرمانی بود که توسط سربازان گمنام ولایت دستگیر شد.
نامبرده ادعای کذب مبنی بر تولیت مدرسه علمیه حجتیه قم اقدام با صدور نامه‌ای در تأیید سرکرده فرقه حلقه (محمدعلی طاهری) کرده بود، این در حالی است که مدرسه حجتیه زیر نظر جامعةالمصطفی(ص) العالمیه وابسته به دفتر مقام معظم رهبری اداره می‌شود.
به گزارش فارس، محمدعلی طاهری رئیس عرفان ضاله حلقه که به جرم توهین به مقدسات در حال گذراندن دوران محکومیتش در زندان اوین است، هم اکنون پرونده افساد فی الارض وی در دست بررسی است و سه تن از مراجع تقلید طی استفتائاتی که از سوی دستگاه قضا صورت گرفته، حکم ارتداد طاهری را صادر کرده‌اند.

انتهای پیام/ک
منبع خبر :  خبرگزاری فارس
http://farsnews.com/13940125001217
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر