۱۳۹۴-۰۱-۲۳

گزارش برگزاری دادگاه2

گزارش برگزاری دادگاه2
به نام هستی بخش یکتا
گزارش برگزاری دادگاه2
در ادامه جریان رسیدگی به پرونده قاضی محترم فرمودند: می دانید که برادران استفتائاتی از مراجع عظام مبنی بر انحرافی بودن آموزه های عرفان کیهانی و ارتداد و افساد فی الارض آقای طاهری اخذ نموده اند. در این خصوص چه مطلبی دارید؟
عرض کردم: آیا جنابعالی قبول دارید که مقام معظم رهبری که فقیه جامع الشرایط هستند قاضی القضات نظام جمهوری اسلامی می باشند و به نیابت از خود فقیه جامع الشرایطی را بعنوان رئیس قوه قضائیه منصوب نموده اند و ایشان نیز به نیابت از سوی رهبر، قضات عالم، متدین و کاردان را به امر قضاوت منسوب نموده اند؟
گفتند قبول دارم. عرض کردم با وجود تصریح به قانونی بودن روند رسیدگی به جرائم و تخلفات در قانون، تنها در موارد حقوقی ای که قانون در باب آنها مسکوت است می شود به نظرات مراجع و آنهم در حد مشورت مراجعه نمود و نه در امور کیفری و جزائی و آیا تصدیق می فرمایید که در این صورت اساس قوه ی قضائیه زیر سوال خواهد رفت و مانند کشور مجاورمان یعنی افغانستان خواهیم شد که مفتی های محلی و به دلیل عدم دسترسی به قانون و سیستم قضایی، مجری احکام خود ساخته و پرداخته می باشند و این دون شان دستگاه قضائی ماست؟
از طرفی استفتائات ماخوذه با مقدمات و فرضیات نادرست اخذ شده است و مراجع معظم تقلید هرگز نه با آقای طاهری آشنایی دارند و نه به تفصیل از نظریات ایشان باخبرند و بنابر فرضیات مطروحه در سوال، پاسخ می فرمایند. آیا در این صورت اینگونه استفتائات می تواند وجاهت شرعی و قانونی داشته و ملاک رای دادگاه باشد؟
ایشان فرمودند: در عین حال شما هم به گونه ای دیگر طرح سوال کنید و استفتاء دریافت نمایید. حقیر نیز بالغ 10 استفتاء ماخوذه را تقدیم کردم.
ایشان باز تاکید فرمودند که از نظر من شما تبرئه هستید.
ادامه دارد...

منبع :  eyed Morteza Hojat Najafi
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1425867344393665&id=100009112399372
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر