۱۳۹۴-۰۱-۳۰

محمد علی طاهری یک محقق ، مخترع ، نظریه پرداز و یک آموزگار معنوی است

محمد علی طاهری یک محقق ، مخترع ، نظریه پرداز و یک آموزگار معنوی است
دوستان و یاران عزیز :
خدا را شکر می گوییم که تا این لحظه از طریق این صفحه به عنوان خانواده استاد محمد علی طاهری چیزی جز حقیقت به اطلاع شما عزیزان نرسانده ایم و همواره با قبول این مسئولیت حساس ، در جهت پیشبرد اهدافمان که آزادی عزیز دربندمان می باشد کوشا بوده ایم.
امروز 29 فروردین 1394 است ، 5 سال پیش در چنین روزی برای اولین بار آقای طاهری توسط نیروهای امنیتی و به دنبال توطئه ای ناعادلانه بازداشت و زندانی شد.واکنون در چنین روزی شاهد آن هستیم که به طور ناجوانمردانه ای ، هستند کسانی که اقدام به تخریب شخصیت ایشان نموده و مطالب سراسر دروغین و بی اساس درمورد دوران نوجوانی زندگی عزیزمان را مطرح می کنند.
با توجه به چنین وضعیتی لازم دانستیم که همگان را درجریان زندگینامه و وضعیت کنونی استاد محمد علی طاهری قرار دهیم که :محمد علی طاهری کیست؟
بر او چه گذشته است؟
محمد علی طاهری یک محقق ، مخترع ، نظریه پرداز و یک آموزگار معنوی است.
برای آشنایی بیشتر با زندگینامه ایشان ، آن را میتوان به دو بخش تقسیم کرد:
بخش اول : زندگی استاد طاهری قبل از ورود به دنیای عرفان
استاد محمد علی طاهری دراول فروردین سال ۱۳۳۵ در کرمانشاه بدنیا آمد.از همان کودکی نسبت به همه چيز بسیار کنجکاو بود وسوالات متعددی از ذهنش عبور میکردو با اشتیاق تمام پیگیر رسیدن به جواب سوالهایش بود ، آنچه که بیش از همه ذهن سرشار از تحیرش را مشغول مى كرد فضای لایتناهی و وجود ستارگان آسمان بود بطوریکه شب های بسیاری را به ستارگان خیره میشد و برای تک تک آنها اسم گذاری میکرد و هركدام از ستارگان معنای ویژه ای برایش داشت، اشتیاق غریب الوصفی براى کشف ستارگان و علت پیدایش آنها داشت، تا جاییکه همین شوق سبب شد تا علاقه مند به طراحی و ساخت هواپيما شود بلکه بدین وسيله بتواند به ستارگان نزديك شده و در مورد آن ها اطلاعات بيشترى به دست بياورد.
پس ازاتمام دوره دبستان ؛ به تهران مهاجرت کرده و تحصیلاتش را در تهران ادامه داد در حالیکه علاقه او به هوا پيما و هواپيما سازى روز به روز بيشتر مى شد و از طريق مطالعه مجلات علمى محدودی که موجود و در دسترس بود به دنبال راهی برای رفع عطش یادگیری با وجود نبودن هیچ راهنمایی براى رسیدن به جواب سوالاتش بود.تا جاییکه معلمین مدرسه در پاسخگویی به سوالات متعددش عاجزماندند. علاقه بسیارزيادش به صنعت هواپیما سازی موجب شد كه در سن ١٣سالگی موفق به طراحی وساختن هوا پيماى مدلِ كنترل شونده گردد ومورد تشویق بسیاری ازنزديكان قرار گيرد . از آنجا بود كه به تلاش خویش در زمينه هواپيما سازى شدت بخشيد و موفق شد در 16 سالگى هلى كوپتری بسازد.اين اختراع درد سرها و مشكلاتى براى خانواده ايشان در ارتباط با سازمان امنيت و اطلاعات كشور(ساواك) بوجود آورد. آن ها بر اين باور بودند كه منطقی نيست يك دانش آموز دبيرستانى طراحى نقشه هایی با این دقت را انجام بدهد درنتیجه مادر ایشان را جهت پاره ای از توضیحات برای روشن شدن هدف از ساخت این هلی کوپتر و اینکه کدام دولت خارجى پشت اين ماجراست مورد بازجویی و بازخواست های طولانی قراردادند و نهایتا پس از مطالعه کتاب فرهنگ لغات و اصطلاحات هواپیمایی که نتیجه تحقیقات و دستنوشته های خود ایشان بود قبول كردند كه استاد از نبوغ خاصی برخوردار است. در نتیجه ايشان توانستند به تحقيقاتشان ادامه دهند و موفق به ساخت يك كايت شده و با آن پرواز را تجربه كنند.
درسال 1355 در اولين نمايشگاه سراسرى آثار مبتكرين و مخترعين كشور با ارايه يك هلى كوپتر و چندين طرح براى ساخت هواپيما شركت كرده و به مقام نخست رسيدند. یکسال بعد در همان نمايشگاه ، با ارايه يك فروندهواپيما ى يك نفره وچندين طرح جديد براى ساختن هواپيما و كتابى كه در باره اصطلا حات فنى هواپيما نوشته بودند شركت نموده وبراى دومين بار رتبه نخست مخترعين در سراسر كشور را همراه با جوابز متعدد كسب نموده و همچنین موفق به دريافت چندین بورس تحصيلى و تفربحی از دانشگاه های مختلف گرديدند. مطبوعات و تلويزيون در آن زمان با ايشان مصاحبه هايى در زمينه فعالیت ها ؛ اختراعات و رياضیات انجام دادند .
لینک زیر مصاحبه مجله مهر با استاد محمد علی طاهری به همراه تصاویری از کتابشان در خصوص فرهنگ اصطلاحات فنی هواپیما میباشد
آقای طاهری به دلایلی از این بورس ها استفاده نکردند که یکی از آن دلایل این بود که میخواستند در کنار مردم عزیزمان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی سهیم باشند چرا که سرلوحه زندگی ایشان همواره نجات و اگاهی جمعی بوده است.
در مورد آقای طاهری چه در زمان قبل از آشنایی با عرفان و چه بعد از آن باید بگوییم که ایشان از همان نوجوانی در شبانه روز بیش از سه ساعت نمی خوابیدندو مرتب مشغول تحقیق بودند و این موضوع برای ما و دوستانمان حیرت آور بود که چگونه است که هرگز احساس خستگی نمی کنند. این تلاش های بی وقفه ایشان بعد از انقلاب هم ادامه داشت و کشور عزیزمان در سال های جنگ تحمیلی نیز از مهارت های فنی و نبوغ ایشان در زمینه خدمت رسانی و پیشبرد اهداف نظامی کشور استفاده کردند که به عنوان نمونه مسلسل دستی را طراحی کرده و همچنین آماده ارائه به خط تولید نمودند که این نمونه از چنان کیفیتی برخوردار بود که به مراتب بهتر از مسلسل یوزی بود که در آن زمان بهترین اسلحه دستی به حساب می آمد و در این مورد میتوان به کتاب خاطرات روزانه آیت الله هاشمی رفسنجانی سال 1361 که در عکس ها ملاحظه میفرمایید مراجعه کرد.
زندگی محمد علی طاهری بعد از ورود به عرفان:
در آبانماه 1357 اتفاق عجیبی در زندگی ایشان رخ داد چرا که تا آن زمان مشتاقانه در تلاش بود که از فقط راه علم به درک جهان هستی برسد که با تحولی درونی روبرو و دریچه ای از دنیای دیگر به رویش گشوده شد بگونه ای که این تحیر منجر به دریافت هایی شد که توانست تا حدودی به عطشهای غریب الوصف معنوی ایشان پایان بخشد همزمان با عنایت به دریافت های معنویشان مجددا تحقیقاتش را در قالب علمی شروع کرد، اگرچه تفکراتش برای بقیه مردم قابل درک نبود ولی نتیجه تحقیقات ایشان اعجاب انگیز بود.
تا سال 1385 برای امرار معاش از مهارت خلاقیت های فنی خود استفاده میکرد و بیشتر به طراحی و ساختن کارخانه های مختلف مشغول بود مانند کارخانه های تولید قارچ ، کارخانه های تولید آرد و غیره .
در این دوران که برای اولین بار در ایران یک دستگاهی طراحی نمود و ساخت که آن دستگاه می توانست آرد ، خوراک دام و طیور را که کارخانه تولید میکرد به طور اتوماتیک در کیسه ای قرار داده و آن را وزن کرده ودرب کیسه را بدوزد و هزینه این دستگاه چندین برابر کمتر از دستگاه متشابه خارجی آن بود.
در این دوران پس از فراغت ازکار روزانه به بررسی و تحقیق در زمینه دریافت های معنوی مشغول بودند تا آنکه نتیجه این تحقیقات در دهه 80 در اختیار عموم قرار گرفت و با گرفتن مجوز جهت تشکیل شدن کلاسهایی تحت عنوان آموزش عرفان کیهانی به فعالیت در این زمینه ادامه دادند نا آن زمان که سیلی از مشتاقان به سوی کلاسها روانه شدند و مخالفت ها آغاز گردید نتیجه این مخالفت ها تا آنجا کشیده شد که امروز ایشان به مدت 4 سال متوالی در بند 2- الف زندان اوین به سر میبرند و این کافی نبود و مسوولین قضایی همچنان اصرار بر اتهام فساد فی الارض و اقدام علیه امنیت ملی برای ایشان را دارند
از مخالفین آقای طاهری در آن قسمتی که به مسئولین مرتبط میشود ایشان را متهم میکنند که:
آقای طاهری با چاپ کتاب های غیر قانونی ، درجهت تشکیل کلاسهای غیر قانونی و توزیع جزوات و سی دی های آموزشی غیر قانونی در جهت تشویش اذهان مردم اقدام کرده است و بدینوسیله به اتهام افساد فی الارض باید محاکمه شود.
در راستای تلاشهای قانونی که در جهت اثبات بی گناهی و خوااست برائت استاد محمد علی طاهری در رابطه با اتهامات وارده انجام شده و همچنین روشن شدن افکار عمومی و احیانا منقدان ایشان موارد ذیل مبتنی و مبین حرکت های کاملا قانونی آقای طاهری، میباشد :
اولا، کتاب هایی که آقای طاهری به اتهام انتشار آن ها محاکمه می شوند همگی در آن زمان دارای مجوز رسمی جهت چاپ و توزیع بودند که در قسمت زیر ملاحظه می فرمایید.
ثانیا، آقای طاهری به دلیل تدریس در کلاسهای غیر قانونی محاکمه می شوند که باستحضار میرساند که ایشان در سه نوع کلاس تدریس کرده اند:
الف) تدریس درکلاسهای ، موسسه فرهنگی و هنری عرفان کیهانی(حلقه) این موسسه طبق مدارک زیر قانونی بوده و در تابستان 1385 به ثبت رسیده و لذا اتهام کاملا دروغ و بی اساس است.
ب) تدریس در کلاسهای دانشگاه تهران
تدریس در این کلاسها بر اساس قرارداد بین دانشگاه تهران و موسسه فرهنگی و هنری عرفان کیهانی(حلقه) بوده و کاملا قانونی بوده است مگر مسئولین مدعی باشند که دانشگاه تهران اصلا دانشگاه غیر قانونی میباشد.
ج) تدریس در کلاسهای دانشگاه علوم پزشکی ایران :
تدریس در این کلاسها هم بر اساس قرارداد بین موسسه فرهنگی و هنری عرفان کیهانی(حلقه) و دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده وآن هم کاملا قانونی بوده است.ثالثا، در مورد انتشار جزوات و سی دی های صوتی و تصویری آموزشی باید توجه داشت که همان جزوات و سی دی های کلاس های سه گانه فوق است
بر طبق این اسناد کاملا واضح و مبرهن است که فعالیت های ایشان تماما با مجوز و قانونی بوده است و امید باشد که با نگاهی انسانی تر و مسلمان وار کلاه خویش را قاضی کرده وقبول کنیم که تمام اتهامات وارده به ایشان کاملا بی اساس است.
و در پایان همانطور که پیش از این به دفعات از مسولین پرونده عزیز دربندمان تقاضای بررسی عادلانه پرونده ایشان را داشته ایم ، امیدوار هستیم با بررسی آنچه که از طریق این صفحه ارائه گشته است در برطرف شدن سو تفاهم ها و سو تعبیرها ی عزیزمان و رفع اتهامات ایشان عنایت بفرمایند و همچنین از تمام عزیزانی که خواستار آزادی به حق ایشان هستند و در جهت رفع اتهامات ایشان تلاش میکنند تقاضا داریم بر اساس مطالب ارائه شده در این صفحه پیگیر راهی برای رساندن صدای ایشان به مسولین و مراجع ذیربط باشند.
لینک زیر تمامی مجوز های مربوط به کتاب ها ، کلاسها و دوره ها ی برگزار شده در دانشگاهها میباشد
لینک دانلود کتاب استاد طاهری اصطلاحات فنی هواپیما
http://erfanekeihani.com/downloads/summary/157-/1753-.html














منبع خبر : عزت طاهری Ezat Taheri
https://www.facebook.com/EzatTaheri/posts/743695775745442
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر