۱۳۹۴-۰۲-۰۹

دومین دادگاه محمدعلی طاهری برگزار شد

به نقل از خبرگزاری هرانا
دومین دادگاه محمدعلی طاهری برگزار شد
خبرگزاری هرانا – دومین دادگاه محمدعلی طاهری بنیانگذار عرفان حلقه در حالی امروز برگزار شد که گروهی از فعالین عرفان حلقه در حمایت از وی در مقابل دادگاه انقلاب تجمع کردند.
به گزارش هرانا به نقل از خبرگزاری فارس؛ دومین جلسه دادگاه بنیانگذار طب‌های مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی و عرفان کیهانی(حلقه) در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی امروز (چهارشنبه ۹ اردیبهشت ماه) برای رسیدگی به اتهام افساد فی الارض محمدعلی طاهری برگزار شد.
این خبرگزاری نوشت: با حضور وکلای وی از جمله سیدمحمود علیزاده طباطبایی کیفرخواست قرائت و سپس وکلای محمدعلی طاهری به دفاع از او پرداختند، همچنین گروهی از فعالینعرفان حلقه در اطراف دادگاه تجمع کردند که برخی از آن‌ها دستگیر شدند، این دستگیرشدگان مسترهای حلقه هستند که پیش از این حکم قضایی آنان صادر شده بود.
به گزارش فارس، محمدعلی طاهری بنیانگذار عرفان حلقه که به جرم توهین به مقدسات در حال گذراندن دوران محکومیت خود در زندان اوین است، هم اکنون پرونده افساد فی الارض وی در دست بررسی است و سه تن از مراجع تقلید طی استفتائاتی که از سوی دستگاه قضا صورت گرفته است، حکم ارتداد طاهری را صادر کردند که دادگاه نخست وی روز بیستم اسفند ماه در دادگاه انقلاب برگزار شد.
این در حالیست که برخی از شاگردان محمدعلی طاهری معتقدند که وی در اعتصاب غذا جانش را از دست داده و اینها دادگاههای نمایشی می باشد.
منبع خبر : خبرگزاری هرانا
https://hra-news.org/fa/thought-and-expression/a-543
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر