۱۳۹۴-۰۲-۰۳

فرکانس درمانی و همیوپاتی

فرکانس درمانی و همیوپاتی
درباره سنگ درمانی و آب درمانی و نور و رنگ درمانی حرف زدیم که هر سنگ برای خودش فرکانسی دارد و هر فرکانس روی بدن انسان تاثیر خاص خودش را دارد. تاثیر بر روی هر بخش از انسان منوط به اطلاعات ویژه‌ای است که نیاز به علم فوق‌العاده دارد. یعنی ما نمی‌دانیم الان مولکول فلان عضو ما چه فرکانسی دارد.
یکي از دلایل بیماری که علم به آن رسیده بر هم خوردن فرکانس مولکولی سلول هست. اگر ما بدانیم میزان انحراف فرکانس یک سلول چیست، با ارسال یک فرکانس دیگر می‌توانیم اصلاحش کنیم. اما در عمل مهم است که چه طور این میزان انحراف را تشخیص بدهیم، بعد چه طور نشانه گیری کنيم بعد چه طور این اصلاح فرکانسی را اجرا كنيم.
حالا وقتي یک موضع را درست کنیم فرکانس آن روي موضع مجاور تاثير دارد و فرکانس موضع مجاور بهم می‌خورد. همیوپاتی كارش همین است که از شعور عناصر مختلف برای درمان شعور سلول استفاده کند. اما مثلا وقتي روي موضعي که دارای کم‌کاری است تاثير گذاشته مي‌شود و فعاليتش اصلاح مي‌شود روي باقی سلول‌ها هم تاثير گذاشته مي‌شود و آنها هم کم کار می‌شوند.
این اشکالی هست که همیشه در کارهای انسان دیده می شود. تئوری درست است اما در عمل اجرایش مشکل است.
در مورد فرکانس درمانی می‌دانیم هر سنگ فرکانس دارد و این تشخیص و بقیه ماجراها مشکلاتی دارد. ما سنگی که شفا بخش باشد اصلا نداریم.
دوره ٣ - جلسه ١ - زنگ ١
استاد محمد علي طاهري
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر