۱۳۹۳-۰۶-۱۵

ماجرای اسکن

ما یواش يواش از ماجرای اسکن بیرون مي‌آيیم به خودش واگذار مي‌کنيم...... البته اين طور نشود كه دوستان ارتباط خودشان را در زمینه درمان خودشان رها کنند، مثلاً من خودم در اين زمينه مطلقاً، سال‌هاست خداحافظي كردم سال‌هاست، شما باور بكنيد يا نكنيد، مطلقاً هيچ نوع كار درماني، سال‌هاست خداحافظي كرديم....... يعني مطلقاً هيچ نوع، يعني از همان ابتدا بعد از اينكه فهميدم چيه، البته يك مسائل فكري هم دنبالش هست ولي ديگر براي من مهم نبود كه بخواهد روي سلامتي من كار بشود يا نشود،..... اهميتي ندارد، يك جايي اهميّتش از بين مي‌رود......... در يك جايي ممكن است خيلي براي‌مان ملاك باشد در يك جايي اهميتش را از دست مي‌دهد...... و «ما ز دوست غير از دوست مقصدي نمي‌خواهيم» باقي مي‌ماند.
البته من اصلاً نمي‌خواهم اين توصيه را به شما بكنم، شما اصلاً كارتان با اين تجربه‌ من نباشد، من تا الان هم اين اولين باري است كه اين حرف را زدم،..... ولي يك مطلبي را بايد يواش‌يواش با آن برخورد كنيم آن هم اين است كه: براي اهداف بزرگ‌تر آماده شويم، براي اهداف بزرگ‌تري خودمان را بسازيم...... و قرار نيست ما عمر نوح پيدا كنيم همين كه داريم مي‌رويم جلو ديگه بقيه‌اش... مهمترين مسئله‌اي كه در اولويت است براي ما "فهميدن" است.......« يعني بفهميم اينجا چي مي‌خواهيم؟»...... بحث مهم ما فهميدن است يعني اگر بگويند از اين سيستم چي مي‌خواهيد؟..... فهميدن است، حالا اگر آخر آخرش وقت زياد آمد، يك چيز ديگري هم پيدا شود.
بنابراين ما بايد براي اين مرتبه و مراتب خودمان را آماده بكنيم و اين است كه..... دانستن،..... دانستن،..... دانستن،...... همه چیز در دانستن و آگاهی است.
مشکل انسان این است که نمي‌داند،...... اگر سالم هم باشد چون ناآگاه ست به درد نمي‌خورد،....... عمر نوح هم داشته باشد چون ناآگاه است به درد نمي‌خورد.
پس اگر انسان عمر کوتاهی داشته باشد ولی بداند خیلی بهتر است از این که یک عمر طولانی داشته باشد سالم سالم هم باشد ولی نداند....... این بزرگ‌ترین مشکل انسان است یکی از لشگریان شیطان یعنی مهمترین بحث آن ناآگاهی است.......، ناآگاه بودن یعنی اتوماتیک زیر علم شیطان سینه زدن است و دانایی و آگاهی یعنی زیر علم الهی سینه زدن است.
ترم پنجم، جلسۀ سوم، تصویری
محمد علی طاهری، عرفان کیهانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر