۱۳۹۳-۰۶-۱۱

هستي و آلودگي تشعشعاتي

هستي و آلودگي تشعشعاتي
س: .......... ج: ظلم را در اینجا در تزکیه تشعشعی یادتان است، درست است این سهم خودم بوده ولی برای پیچاندن او، دنبال نخود سیاه فرستادنش فاز منفی، تشعشع منفی ایجاد کردم(داستان هم کلاسی استاد در دوم دبستان ).
هستی در مقابل تشعشع منفی، مثل آلودگی هواست، شما استارت ماشین را بزنی واکنش منفی از هستی دارید می‌گیرید،...... شما به محض این که تشعشع منفی ایجاد می‌کنی آلودگی هستی را داری،..... کارش این نیست که به چه دلیل، به چه علت؟.... چند سال‌تان است،.... تازه کلاس دو هستي،.... عقلت می‌رسد كه داري نقشه پيچاندن مي‌كشي! ....فرقي نمي‌كند. ....
این استارت ماشین را می‌خواهد بچه ما بزند يا ما بزنیم، .....طبیعت خشک و منجمد باهاش برخورد می‌کند...... نتیجه یکسان است، ....می‌گويد: آلودگی،.... حالا می‌خواهد شما ایجاد کن یا من ایجاد کنم یا کلاس دو باشیم یا كلاس 5 باشیم، تشعشع منفی که ایجاد کردیم، هستی در مقابلش واکنش منفی دارد، به هستی ظلم می‌شود.......
من الان گفتم به هستي ظلم مي‌شود مخصوصاً آنالايز كردم كه يك بحث دقيق‌تري را در طولاني مدت داشته باشيم. یک جا هست ما خلاف قوانین هستی می‌رویم جلو که با هم بررسی کردیم در دوره 3 آن یک جور است.......، یک جا هست که هستی به یک شكل دیگر از دست ما متضرر می‌شود، همین استارتی که می‌زنیم به ماشین، تشعشع منفی،........ اين، آن، داریم به هستی ظلم می‌کنیم، نمي‌دانم منظورم را متوجه شديد يا نه؟ تنقلاتی مال من بوده، حق من بوده است، همه اين‌ها درست...... ولی هستی برای پیچاندن کسی به کسی اجازه نمی‌دهد.
ترم پنجم، جلسۀ دوم، تصویری
محمد علی طاهری، عرفان کیهانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر