۱۳۹۳-۰۶-۲۰

گزارش درمان و شهادت نامه

گزارش درمان و شهادت نامه
به نام الله متعال
شهادت نامه
دانش پژوهان دوره هاي فرادر ماني و عرفان حلقه (كيهاني)
هر يك از ما دانش پژوهان در پيشگاه خداوند يكتا به كليه موارد و مفاد قيد شده در اين مكتوب اقرار و شهادت مي دهيم و هر يك حاضريم در هر دادگاه صالحه اي كه از طرف نظام جمهوري اسلامي ايران عليه بنيانگذار عرفان كيهاني و مربيان مجاز مربوطه برگزار گردد ، بطور حضوري شركت و تجديد شهادت نمائيم.
من به خداي يكتا و رسولان برحق او و كتابهاي آسماني فرستاده شده از سوي او به وجود فرشتگان ، صالحين و هدايت گنندگان الهي با تمام وجود ايمان دارم.
من اقرار مي كنم كه براي رفع مشكلات و مسايل متعدد و پيچيده بينشي و بيماريهاي خود و به منظور كسب دانش خود شناسي براي خداشناسي و همچنين جهت شناخت ، فهم و درك سلامتي همه جانبه ، از كلاس ها و دوره هاي آموزشي و پژوهشي با عنوان فرادرماني (طب مكمل ايراني) ، عرفان كيهاني و سايمنتولوژي (شناخت ذهن و روان) كه توسط استاد بزرگوار محمد علي طاهري و يا مربيان مجاز از سوي ايشان برگزار گرديده است ، به ميزان وسع خود بهره برداري نموده ام و سوگندنامه هاي مربوطه را با رضايت كامل تكميل و امضاء كرده ام.
من اقرار مي كنم كه ، قبل و يا بعد از ورود در كليه دوره هاي آموزشي هيچگونه اثر و يا نشانه اي دال بر فريبكاري ، شيادي ، انحرافات اخلاقي و يا هر گونه فسادي به معناي آنچه در عرف و قانون معلوم شده است از استاد محمدعلي طاهري ، مربيان و كادر خدماتي آموزشگاه هاي مربوطه نديده و يا حتي از افراد مورد وثوق نشنيده ام.
من اقرار مي كنم كه شركت در هر يك از دوره هاي آموزشي و پژوهشي عرفان كيهاني نه تنها موجب برخورداري اينجانب از بركات و رحمت هاي الهي گرديده است ، بلكه اين آموزه ها موثر در بروز آثار بسيار مفيدي در نگرش و بينش اينجانب نسبت به خود ، اطرافيان ، جامعه ، موجودات ، جهان هستي و خداي يكتا (توحيد) شده است.
من اقرار مي كنم كه با شركت در اولين دوره آموزش و پژوهشي با عنوان فرادرماني بنحو غير قابل باوري به ميزان حس حضور در زندگي و شكر وجودي من افزوده شده و ميزان ياس و نا اميدي و افسردگي خاطر قبلي من بشدت كاهش يافته است.
من اقرار مي كنم كه ميزان ايمان و اعتقاد من نسبت به وجود خدايي يكتا (توحيد) و پيامبران (نبوت) و هادياني راهنما (امامت) و وجود قوانيني عادلانه (عدالت) حاكم بر جهان هستي و بازتاب اعمال (معاد جسماني ) به مراتب از قبل از شركت در اين دوره ها افزايش چشمگير يافته است.
من اقرار مي كنم با طي كردن دوره هاي آموزشي و پژوهشي عرفان كيهاني نه تنها ميزان تحمل پذيري من در برابر حوادث و اتفاقات و مسايل و مشكلات افزايش يافته است بلكه بطور خودكار ميزان تاسي به اخلاق نيكو و كلام نيكو و و رفتار نيكو با درك حكمت بيشتر حوادث و اتفاقات پيرامون ، در من افزوده شده است.
من اقرار مي كنم كه از آغاز شركت در كلاس هاي فرادرماني و عرفان كيهاني به نحو شگفت انگيزي به مرور زمان هزينه هاي پزشگي و درماني من و خانواده ام كاملا كاهش يافته و بعضا به صفر رسيده است. (دفترچه هاي بيمه خدمات درماني ، تا كنون سند روشن و غير قابل انكاري است)
من اقرار مي كنم كه از آغاز شركت در دوره هاي فرادرماني و عرفان كيهاني نه تنها به مرور از ميزان اختلافات و درگيري هايم با اطرافيان ، فاميل نزديك و دور و يا همكارانم بسيار كم و يا بر طرف شده است ، بلكه ميزان صميميت و محبتم نسبت به آنان بسيار بيشتر و صادقانه تر از قبل شده است.
من اقرار مي كنم كه با شركت در كلاس هاي عرفان كيهاني بطور خودكار مفاد متون الهي از جمله قرآن كريم و كتب ديگر را بهتر و جامع تر و عميق تر از گذشته فهم و درك مي كنم.
من شاهد بوده ام و اقرار مي كنم كه بيماري هاي جسمي روحي و ذهني خودم و افراد بسياري از فاميل ، دوستان ، آشنايان و همكارانم بدون مراجعه به پزشک و يا مصرف دارو ، تنها با بهره گيري از اتصالات فرادرماني بهبود يافته و همچنان در سلامت هستم و هستند.
من اقرار مي كنم كه با شركت در كلاس هاي فرادر ماني و عرفان كيهاني بدون تاكيد و تكرار هرگونه پند و نصيحت از ميزان تخلفات و مفاسد شخصي و بد اخلاقي هاي قبلي و سوء ظن به ديگران ، بد زباني و تمسخر ديگران و عادت هاي زشت در من بطور خودكار كاسته شده و يا بعضا ميل تداوم به آن عادات در وجودم بطور جدي كاهش يافته و بعضا قطع شده است.
من اقرار مي كنم كه با شركت در كلاس هاي فرادرماني به ميزان قابل توجهي نسبت به قبل بر مسئوليت پذيري ، اعتماد بنفس و درك متقابل و كمك و مساعدت صادقانه و همه جانبه به ديگران ، در من ايجاد شده است.
من اقرار مي كنم كه ميزان افزايش ايمان و توكلم و شناختم به خداي يكتا قابل مقايسه با قبل از حضورم در دوره هاي عرفان كيهاني نيست.
من اقرار مي كنم كه كليه اعمال و افعال عبادتي و ارتباطي من با خدا كه قبلا بطور ظاهري و بر اساس فرهنگ ناآگاهي به منظور ريا ، اجبار ، رفع تكليف و يا معامله با خدا و... به انجام مي رساندم اكنون به عبادات زنده و دايمي تر ، بدون توقع و خالص براي درك بيشتر خداي رحمان مبدل شده است.
من شهادت مي دهم كه تا كنون نه تنها هيچگونه اظهار و يا اشاره اي دال بر رد و يا اساعه ادب نسبت به كليه پيامبران الهي بخصوص حضرت محمد(ص) و كتاب هاي آسماني آنها بخصوص قرآن كريم و نيز ائمه اطهار عليهم السلام و روايات و احاديث و آثار بلند معتبر منصوب به اين بزرگواران را از استاد محمدعلي طاهري و مربيان مجاز از سوي ايشان نشنيده و نديده ام ، بلكه همواره نام مبارك همه آنان با احترام و تجليل از زبان استادم و مربيان مربوطه جاري بوده است.
من شهادت مي دهم كه تاكنون نه تنها هيچگونه انحرافي در آموزش ها و اظهارات مطرح شده در كلاس هاي عرفان كيهاني نسبت به دين مبين اسلام و مذهب شيعه اثني عشري و مفاد آيات قرآن مجيد ، نديده و نشنيده ام ، بلكه همواره پژوهش كرده ام كه آموزه هاي مربوطه پيوسته مطابق و همسو با بسياري از آيات و روايات و احادیث معتبر بوده است.
من اقرار مي كنم كه با رضايت كامل هزينه دوره هاي فوق را به استاد عزيزم پرداخته ام و حتي معتقدم اين ميزان شهريه براي اين نوع آموزش ويژه در برابر بركات رحماني كه بدستم داده شده بسيار بسيار ناچيز است.
من اقرار مي كنم كه در طول عمرم هيچيك از كلاس ها و دوره ها نظري و عملي و مفاد كتابهاي گوناگون براي تحقيق اصول دين و خودشناسي به اندازه دوره هاي آموزشي و پژوهشي عرفان كيهاني مفيد و موثر در بهبود و سلامت همه جانبه زندگي و معنويت من نبوده است.
من اقرار و افتخار مي كنم كه استاد محمد علي طاهري بنده خدا و انساني موحد ، مسلمان و شيعه و وظيفه شناس در برابر انتقال تعليمات و يافته هاي الهي خود به ديگران و حتي همه انسانهاي جوياي حقيقت مي باشد و اين ادعا علاوه بر شهادت من از مقالات متعدد و كتاب هاي بسيار ارزشمند علمي ايشان به روشني قابل درك و استنباط است.
من اقرار مي كنم استاد محمدعلي طاهري و يا هيچيك از مربيان مجاز از سوي ايشان (كه اينجانب مي شناسم) تا كنون در ارائه آموزش هاي مربوطه نه تنها رويه مراد و مريدي را بطور نظري و عملي نفي نموده اند ، بلكه همواره با تاسي به آيات شريفه قرآن و با تكرار جمله "پرنده مردني است ، پس پرواز را بخاطر بسپار" همه دانش پژوهان را به ارتقاء بينش و افزايش سطح آگاهي با اتصال دائم به خدا و هوشمندي الهي دعوت نموده اند.
من با استناد به آيه شريفه " ادعوني استجب لكم" (تنها مرا بخوانيد تا شما را اجابت كنم) اقرار مي كنم و شهادت مي دهم كه اين بركات و آموزه هاي كاملا مستند گرانقدر و خدا محور خدا محور و فاقد هر گونه انحراف ، هيچگاه نمي تواند از سوي انساني بدعت گذار ، سودجو ، غير مسلمان ، فريبکار ، شياد و... به انسانهايي كه در طول عمر هدف و مقصد نهايي شان يافتن حقيقت و درك كمال الهي و نه كسب قدرت زميني بوده است ، تعليم گردد.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر