۱۳۹۳-۰۶-۳۱

ایرانیان سالیانه بیش از ۳۸۷ میلیارد تومان خرج فالگیری می‌کنند

 ایرانیان سالیانه بیش از ۳۸۷ میلیارد تومان خرج فالگیری می‌کنند
یکی دیگر از دشمنان عرفان حلقه و طرفداران در زندان بودن استاد محمد علی طاهری مافیای عرفان قدرت در ایران هستند که با سوء استفاده از جهل و نا آگاهی مردم ایران به دنبال منافع خود هستند
البته جهلی که سالها آموزش داده شده تا بتوانند روزی از آن برداشت مالی و سیاسی داشته باشند،این مافیا با استفاده از رمالی ، دعانویسی (طلسم نویسی) و فالگیری پول هنگفتی رو از مردم می گیره و از طریق نیروی انتظامی با دستگیر کردن موقت بعضی از این فالگیرهای و دعانویسان معروف و جریمه سنگین دوباره اونها رو آزاد می کنه که آزادانه فعالیت و کسب درآمد کنند.و همین چرخه ادامه دارد برخی هم به صورت باج ماهیانه چیزی می پردازند تا آزادانه فعالیت کنند.در عرفان حلقه صراحتا بیان شده که استفاده از هر نوع فالگیری و دعانویسی و... زیر مجموعه شبکه منفی و شیطانی می باشد و ریشه اکثر بیماری های ذهنی ،روانی و جسمی در استفاده از همین موارد می باشد و کسانی که حتی یک بار به سراغ چنین دامهایی به هر منظور می روند زندگی خود و خانواده خود را از آرامش و عشق خداوند دور خواهند کرد.

بخشی ازمتن خبر:وزارت بهداشت اعلام کرده است ۱۰ درصد جمعیت کشور طی یک سال نزد افراد غیرمتخصص و بی‌صلاحیت مانند دعانویس، رمال و... رفته‌اند. آمارها نشان می‌دهد در تحقیقی که توسط دانشکده مدیریت و علوم اجتماعی تهران شمال در مورد سطح گرایش دختران دانشجو به خرافات انجام شده، مشخص شده است ۶۸ درصد از دختران در فاصله سنی ۱۸ تا ۲۶ سال دست‌کم یک‌بار به فالگیر مراجعه کرده‌اند،۵۰ درصد نیز چند بار مراجعه کرده‌اند و ۸۳ درصد از دانشجویان حرف‌های فالگیران را تصدیق کرده و با اعتقاد به سراغ آن‌ها رفته‌اند.

منبع خبر:

http://vista.ir/news/17343728/%D8%A7%DB%...9%86%D8%AF

با سپاس و طلب خیر برای جناب متین راهنما

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر