۱۳۹۳-۰۷-۰۲

اما یک مطلبی را باید بگويم که تمام هستی باید ما را ببخشد....

اما یک مطلبی را باید بگويم که تمام هستی باید ما را ببخشد....
در ارتباط با آلودگی هستی گفتيم که ما وقتی تشعشع منفی ایجاد مي‌کنیم جنس اين تشعشع منفي از شعور است....... شعور مقدار خیلی کمش با کل هستی برابر است....... و مثل انرژی نیست که بگويیم اگر با سرعت نور هم برود حالا کو تا همه هستي را بگيرد، به همه جای هستی برسد!
این آلودگی هستی یا آلودگی شعوری چیزهایی است که در آینده باید مطرح کنیم، وقتی که دنیای علم کاملاً با مفهوم شعور آشنا شد و فهميد كه شعور هم هست آن وقت تازه آلودگی شعوری مطرح مي‌شود، آلودگي هستي مطرح مي‌شود و این که تشعشع منفی ما هستی را در معرض آلودگی قرار مي‌دهد.
بنابراین هر کسی به اندازه خودش هستی را آلوده کرده، این آلودگی هستی به همه چیز برگشته، به همه ذرات برگشته......... لذا همه ذرات هستی باید ما را ببخشند که در قرآن هم هست که ملائک از شفعاي ما هستد.
ملائک سمبل و ارکان جهان هستی هستند پس متوجه مي‌شویم چرا اين كارها بايد صورت بگيرد، الزام به این کار چیست؟.......
همه ذرات متأثر از ما هستند و بایستی ما را ببخشند. ......
باز ممکن است بگويیم آن‌ها که با انسان فرق مي‌کنند، اما به طور کلی هر ذره شعور دارد...... و شعور طبیعی و اصلی خودش شعور سالمي بوده.......، در شرایطی که این آلودگی برايش پیش مي‌آيد در یک جایی همه اين‌ها ممكن است بازخواست پيدا كند....... الان یک ذره نمي‌تواند از ما بازخواست داشته باشد اما در یک جایی مي‌تواند این قضیه مطرح باشد.
ترم پنجم، جلسۀ چهارم، تصویری
محمد علی طاهری، عرفان کیهانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر