۱۳۹۳-۰۶-۲۶

وجه‌الله

داريم مي‌رويم كه پي ببريم كه من "وجه‌الله " هستم، ممكن است همين امشب، ممكن است فردا ... آن لحظه زمان‌بر نيست.
بنابراين بايد اميد داشت، به سن و سال نيست كه كسي فكر كند كه سنش بالاست ديگر فرصت‌ها را از دست داده است....... و خصوصاً دوران سالمندي، دوران شكوفايي است، ......دوراني است كه دوران نوشتن پايان‌نامه‌ است.
يك نفر سال‌ها مي‌دود و مي‌دود كه تا يك‌جا پايان‌نامه دكترايش را بدهد، سالمندي سني است كه پايان‌نامه قشنگي نوشته شود....... يعني از ماحصل‌ها يك پايان‌نامه قشنگي نوشته شود.
بنابراين اصلاً به سالمندي نبايد اينجوري نگاه كنيم بايد به ديدي نگاه كنيم كه يك عمر دويديم براي اين لحظه، كه يك پايان‌نامه بنويسيم كه اين پايان‌نامه هم دو سه خط است........ فكر نكنيد كه قرار است پايان‌نامه دو سه هزار صفحه‌اي بنويسيد كه حالا يك مسئله ديگري پيدا شود، بگوييم حالا وقت اين را نداريم... . پايان‌نامه
اولاً يك چشم به هم زدن يكدفعه مي‌بينيم ما آن ديد را پيدا كرده‌ايم، تمام شد،
وقتي ديد را پيدا كرديم مأموريت ما در زمين انجام شده است و ما پايان‌نامه لازم را روي زمين ديديم و نتيجه گرفتيم، مي‌گويند چه نتيجه گرفتي؟ مي‌گوييم اين‌ها اين پايان‌نامه، هم آن است، هم اين است... تمام شد. ديگر درست در آخرين صفر ثانيه هم امكان اين است كه چشمي باز شود.
ترم پنجم، جلسۀ سوم، تصویری
محمد علی طاهری، عرفان کیهانی

۱ نظر:

  1. به نام بی نام او
    آقای ضرغامی بار دیگر حماقتت را هویدا ساختی و انتحار نموده و مبارزان سبز ایران را به نبردی انتقام جویانه طلبیدی. زمان برای انتقام از چون تویی و همرزمان معنویت فراخ و موقعیت های مناسب فراهم است. هنگامی که آدرس های قبیله افسونگر شما به رزمندگان سیستان و بلوچستان رزمندگان عرب اهواز و کردستان اهل تسنن زجر کشیده و تحقیر شده ایران و عراق و سوریه هر یک از این صدها گروه مجاهد مظلوم فی سبیل ا... برسد کار شما تمام است. هنوز هم پافشاری برای گرفتن اعترافات تلویزیونی هنوز هم گروگان گیری و آزار و اذیت خانوادها. با این کارهای کثیف و کالبدهای خبیث می خواهید مردم را به بهشت ببرید؟ بار دیگر با فیلم در جستجوی حقیقت به رنگ شیعۀ صفوی پا را از گلیم خود درازتر نمودی و به ساحت مبارک استاد معظم عشق و عرفان و دانش آموختگان فرهیخته اسائۀ ادب نمودی پس بار دیگر پاسخی به مراتب هولناکتر از گذشته را انتظار داشته باش. قبلاً گوشزد کردیم که آتش بکاری آتش درو می کنی. تو را از اغواگری شیاطین بر حذر داشتیم. تو و شریعت شیادی و بهداشت معنوی رهبر دیکتاتورتان و خانوادهش را در عذاب و آتش دائمی انداخته اید. بار دیگر شاهد آتش هایی خواهی بود که به دست و چشم نادرست و فریبکار خود درست کردی.

    عمار یاسر با همکاری مالک اشتر
    از هم رزمان سلمان فارسی

    22تیر 1393
    تا استاد در زندان است یزید موشک باران است

    پاسخحذف