۱۳۹۶-۰۷-۰۴

زینب طاهری در مصاحبه با «درتی وی»: دکتر محمد علی طاهری هر حکمی به جز برائت را قتل عمد دانست

گروه خبري سايت
زینب طاهری در مصاحبه با «درتی وی»: دکتر محمد علی طاهری هر حکمی به جز برائت را قتل عمد دانست




به گزارش پایگاه خبری «شبتاب نیوز» خانم زینب طاهری وکیل دکتر محمد علی طاهری بنیانگذار عرفان حلقه در مصاحبه اختصاصی با شبکه جهانی «در تی وی» گفت، امروز ۴ مهر ۱۳۹۶ به همراه دو وکیل دیگر به بازداشتگاه اوین جهت ملاقات آقای طاهری مراجعه نمودیم.

زینب طاهری در ادامه گفت آقای طاهری از تمامی کسانی که برای آزادی وحقانیت وی تلاش می نمایند تشکر نمود وابراز امیدواری کرد که قضات دانشمند دیوان همانطور که سابق بر این رای غیر شرعی وغیر قانونی وی را نقض کردند اینبار هم مستقل عمل نموده و حکم شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب را که بدون استدلال قانونی صادر شده «نقض بلا ارجاع» نمایند ..

وکیل آقای طاهری افزود: همان طور که میدانیم  رای بدوی بایستی مطابق قانون به متهم نیز ابلاغ گردد، ولی در مورد آقای طاهری، فقط به وکلای وی اجازه رو نوشت دادند و امروز دکتر طاهری در ملاقات با وکلا، از این که حقوق وی در ابلاغ رای تضییع شده بود ابراز نگرانی کرد.

خانم زینب طاهری در بخش دیگری از گفتگو با خبرنگار «در تی وی» اظهار داشت که دکتر محمد علی طاهری تاکید بسیاری داشتند که دفاعیات به طور کامل انجام شود، خود را بری از همه اتهامات وارده دانسته، و گفتند این اتهام اتهامی سقراطی است که حدود ۲۵۰۰سال بیشتر مردود اعلام گردید.

زینب طاهری گفت آقای طاهری صدور هر حکمی به جز برائت را قتل عمد دانست، زیرا تمامی اقدامات وی در زمانی که فعالیت داشته در لوای موسسه ای بوده که به طور قانونی ثبت شده بود و کتابها نیز با مجوز وزارت ارشاد چاپ گردیده بود، پایان نامه های زیادی در دانشگاه ها بر اساس فرادرمانی ارائه گردید وکسی تا قبل از سال ۸۹ متعرض آن نشده است.

وکیل دکتر طاهری در پایان گفت محمد علی طاهری ابراز امیدواری کرد که قضات شریف دیوان یک جلسه تشکیل دهند تا آقای طاهری درشعبه دیوان عالی کشور حضور یابد وبتواند نسبت به اتهام سنگین افساد فی الارض از خود دفاع نماید، آخرین خواسته آقای طاهری رسیدگی به بازداشت غیر قانونی وی بوده که قرار بازداشت از خرداد ۹۵ تا کنون تمدید نگردیده وشعبه ۲۶ نیز به آن توجه نکرده است .

دست نوشته دکتر محمد علی طاهری



منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر