۱۳۹۶-۰۶-۲۱

بازداشت سه تن از اعضای عرفان حلقه در تهران / پروژه شکنجه و اخذ اعتراف اجباری علیه محمدعلی طاهری

گروه خبري سايت
بازداشت سه تن از اعضای عرفان حلقه در تهران / پروژه شکنجه و اخذ اعتراف اجباری علیه محمدعلی طاهری
خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران، صبح امروز از بازداشت سه تن از اعضای عرفان حلقه در تهران خبر داد. یکی از منابع خبری «خبرنگار عرفان حلقه» در همین رابطه می‌گوید سپاه برنامه‌ای گسترده برای بازداشت فعالان عرفان حلقه و اخذ اعتراف اجباری علیه محمدعلی طاهری دارد.

«مهدی سپهر»، «شهریار سپهر» و «علی معماریان» نام سه تن از اعضای عرفان حلقه است که صبح روز جاری دوشنبه ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۶ بازداشت شده‌اند و خبرگزاری تسنیم آنها را «موثر در ایجاد هجمه‌های حقوق بشری و کمپین‌های به ظاهر بین‌المللی» نامیده است.

این خبرگزاری حکومتی عواملی که اقدام به بازداشت این سه عضو عرفان حلقه نموده‌اند را «سربازان گمنام امام زمان» خوانده است.

در همین حال یک منبع مطلع از وضعیت افرادی که طی یک ماه گذشته در شهرستان‌ها بازداشت شده‌اند به «خبرنگار عرفان حلقه» گفته: «به تازگی متوجه شده‌ایم که دست کم سه تن از افرادی که در موج اخیر بازداشت شهرستان‌ها توسط اطلاعات سپاه دستگیر شدند به منظور اخذ اعتراف تصویری علیه محمدعلی طاهری، به شدت تحت شکنجه فیزیکی قرار گرفته و برخی از آنها با دست و پای شکسته و وثیقه های بسیار سنگین در آزادی مشروط به سر می‌برند.»

این منبع همچنین افزود: «این افراد تحت شکنجه‌های جسمی و روحی بسیار شدیدی قرار گرفته‌اند به طوری که در مواردی حتی به دوستان نزدیک خود خبر ندادند که بیرون از زندان هستند. یکی از این افراد به شرط آنکه نامش فاش نشود اطلاعاتی در اختیار ما قرار داده که به زودی افشا میکنیم و به سازمان های مدافع حقوق بشر گزارش خواهیم داد.»

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: « ما اطلاعات دقیقی داریم که سپاه پروژه تولید فیلمی تبلیغاتی را آغاز نموده که در آن شاگردان محمدعلی طاهری علیه او شهادت میدهند و بر انحرافی بودن عرفان حلقه صحه می‌گذارند. به نظر می‌رسد دستگاه امنیتی مقدمات اجرای حکم اعدام محمدعلی طاهری را به این وسیله فراهم می‌کند.»

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر