۱۳۹۶-۰۶-۲۴

بیانیه گروهی از شاگردان محمدعلی طاهری در حمایت از او

گروه خبري سايت
بیانیه گروهی از شاگردان محمدعلی طاهری در حمایت از او

گروهی از شاگردان محمدعلی طاهری با انتشار بیانیه‌ای، ضمن شهادت دادن به آموزه‌ها و اندیشه‌های بنیانگذار عرفان حلقه، حمایت خود را از او اعلام کردند.

بنام خدا فكور
مراجع عظام تقليد 
روحانيون و بزرگان دين

فَلَمَّا نَسُوا ما ذُكِّرُوا بِهِ أَنْجَيْنَا الَّذِينَ يَنْهَوْنَ عَنِ السُّوءِ وَ أَخَذْنَا الَّذِينَ ظَلَمُوا بِعَذابٍ بَئِيسٍ بِما كانُوا يَفْسُقُونَ 

سكوت در برابر ظلم و ظالم همراهى و همدستى با ظالم است.
ما جمعى از شاگردان استاد محمد على طاهرى شهادت ميدهيم كه استادمان در راستاى آموزه‌هاى دينى ما را با معرفت الهى اسلامى و تفكر انسانى و همسانى و دورى از گناه و نهايتا آشنايى با مفاهيم علوم حقه اسلامى آشنا نمود و با كلام شيوا و رسايش به حق ما را با دين حقيقى كه بدور از ظلم و جنايت و بر مبناى مهر و عطوفت بود مأنوس نمود.

امروزه اما عده اى كه نان خويش را در گرو هجويان و بدعتهاى نو ظهور دينى مى بينند قصد جان استادمان را نمودند و از هر حربه اى براى از ميان برداشتن استاد محمد على طاهرى سود جستند تا شايد به مقاصد پليدشان دست يازند.

اينك ما ضمن اعلام شهادتين و ابراز مسلمانى و قبول دين مبين اسلام اعلام مى نماييم كه حكم اعدام و شهادت استادمان در اين قرن مشابه رفتار قرون وسطايى است كه عده اى بى خرد و بدور از فهم تلاش مى كردند نو انديشان عصر خويش را منصور وار بر سر دار كنند.

از اين رو و بر اساس نص صريح قرآن و روايات و احاديث معتبر شما را تهيب مى زنيم كه سكوت شما به منزله همراهى با ظالمين حاكم است.

دستان ما را از رسيدن به دامان حاكمان كوتاه كردند و وجود نيروهاى امنيتى در بيوت مراجع تقليد مانع رويارويى ما با شما بزرگان است تلاش اين سالها بى نتيجه ماند و راهى جز نوشتن اين نامه سر گشاد باقى نماند.

بفرموده قران كريم دست يارى بسويتان دراز ميكنيم همانگونه كه خداى رحمان در سوره انفال  فرمان داده انِ اسْتَنْصَرُوكُمْ فِى الدِّينِ فَعَلَيْكُمُ النَّصْرُ؛   ما نيز از شما طلب كمك در برابر اين ظلم آشكار مى نماييم و اميدواريم كه بعد از خداى رحمان شما مدعيان و مروجين دين فريادرس ما باشيد.

اذعان مى نماييم چنانچه سكوت پيشه كنيد قطعا مصداق اين آيه شريفه خواهيد بود كه: "وَ ما لَكُمْ لا تُقاتِلُونَ فِى سَبِيلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْية الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيراً"  
«چرا در راه خدا و در راه مردان و زنان و كودكانى كه (به دست ستمگران) تضعيف شده اند، پيكار نمى كنيد همان افراد (ستمديده اى) كه مى گويند : خدايا ! ما را از اين شهر كه اهل آن، ستمگرند، بيرون ببر و براى ما از طرف خود، سرپرست قرار ده و براى ما از طرف خود، يار و ياورى تعيين فرما!»

جمعى از شاگردان استاد محمد على طاهرى

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر