۱۳۹۶-۰۶-۱۴

اتهام زنی رسانه‌‌های دروغ علیه محمدعلی طاهری (رکسانا حقیقت طلب)

گروه خبري سايت
اتهام زنی رسانه‌‌های دروغ علیه محمدعلی طاهری (رکسانا حقیقت طلب)

در حالی که محمدعلی طاهری با اتهامات مردود و واهی مجددا برای اتهامی که هفت سال زندان آن را به طور رسمی تحمل کرده، مجددا به اعدام محکوم شده است، رسانه‌های وابسته به پروپاگاندای دروغ با زیر پا گذاشتن پس‌مانده‌های اخلاق در نظام به اصطلاح اسلامی، اقدام به اتهام‌زنی علیه وی می‌کنند.



پس از اعتراف «قاسمی» بازجوی محمدعلی طاهری در خصوص عدم موفقیت در خرید شاکیان خصوصی و دروغین بعد از هفت سال، شبه‌رسانه‌های جمهوری اسلامی با تکیه بر دروغ پردازی، علت بازداشت محمدعلی طاهری را وجود شاکیان خصوصی بیان کرده و سعی در انحراف افکار عمومی از طریق اعمال فشار ارگان‌هایی چون قرارگاه امنیتی ثارالله سپاه و مافیای قدرت و موادمخدر دارند.

فشارها به محمدعلی طاهری پس از برپایی کمپ ترک اعتیاد اصفهان شدت گرفت و اعمال فشار ارگان‌های امنیتی وابسته به سپاه پاسداران، بی ارتباط با این موضوع و هم‌چنین افزایش محبوبیت دکتر طاهری نبود. تلاش رسانه‌های داخلی جهت موجه جلوه دادن بازداشت این زندانی عقیدتی و حبس هفت ساله و غیرقانونی وی در سلول انفرادی در نامناسب‌ترین شرایط، با اتهامات دروغین «وجود شاکیان خصوصی»، اتهامی است که با اعتراف بازجویان کارشناس‌نما، از پیش توسط خود آن‌ها تکذیب شده است.

صدور مجدد حکم اعدام با استناد به ماده قانونی مردود شده در دیوان عالی کشور، موضوعی است که این رسانه‌ها با دروغِ وجودِ ادله‌ی جدید، سعی در توجیه آن دارند. با استناد به ماده‌ی ۱۱ قانون مجازات اسلامی (محکوم کردن متهم به استناد قانون مؤخر التصویب صحیح نیست)، ماده ۸ قانون آیین دادرسی کیفری و ماده ۸۴ قانون آیین دادرسی مدنی (اعتبار امر مختومه)، قوه قضائیه آشکارا متون صریح قانونی را زیر پا گذارده و خود تخلف قانونی انجام داده است.

در انتها باید به این موضوع اشاره کرد با توجه به ماده ۲۳ از فصل ششمِ قانون مطبوعات، این رسانه موظف است پاسخ به این اکاذیب و اتهامات منتشر شده را در يكی از دو شماره‌ای كه پس از وصول پاسخ منتشر می‌شود، در همان صفحه، همان ستون و با همان حروف كه اصل مطلب منتشر شده، منتشر نماید. امری که بعید است روزنامه‌ی وابسته به سردار به آن تن در دهد و باز هم شاهد بی‌قانونی در کشور به اصطلاح اسلامی خواهیم بود.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر