۱۳۹۶-۰۷-۰۴

تداوم نقض آشکار حقوق بشر از سوی قرارگاه ثاراله سپاه

گروه خبري سايت
تداوم نقض آشکار حقوق بشر از سوی قرارگاه ثاراله سپاه

امیرحسین میرخلیلی تحت فشار بازجویان ثاراله برای اخذ اعتراف علیه خود و محمدعلی طاهری



امیر حسین میرخلیلی، از شاگردان محمد علی طاهری و محققان عرفان حلقه، با وجود گذشت بیش از دو هفته از دستگیری ایشان ، هنوز تحت نظر اطلاعات سپاه و در مکان نامعلومی در بازداشت به سر می برد.

به نقل از یک مقام آگاه، بازجویی های فنی از او به منظور اخذ اعتراف علیه خود و محمدعلی طاهری همچنان ادامه دارد و حساسیت " بازجو رحیمی " بر روی امیرحسین میرخلیلی ، بعنوان یکی از محققان عرفان حلقه، بیش از حد معمول بوده است.

امیر حسین میرخلیلی در تاریخ 21 شهریور ماه، دقیقا یک روز پس از دستگیری سه تن از شاگردان عرفان کیهانی به نام های (مهدی و شهریار سپهر و علی معماریان) ، دستگیر و به اوین منتقل شد.

اما پس از گذشت بیش از دو هفته، خبر دقیقی در مورد وضعیت و محل نگهداری ایشان در دسترس نیست.

نکته جالب توجه اما، بی توجهی برخی خبرگزاری ها و رسانه های فعال یا افراد مسئول در این رسانه ها به مسأله دستگیری ایشان بوده است.

افرادی که بعضا در گذشته حتی با علم به ساختگی بودن دستگیری بعضی از افراد، اقدام به نشر و خبرسازی آن بر اساس "رسالت حرفه ای" خود می نمودند، گویا در این میان رسالت حرفه ای را از یاد برده ، و منیت بچه گانه را جایگزین آن کرده اند؛ غافل ازینکه مستقل از مسایل شخصی فیمابین (که قطعا در تضاد با "رسالت حرفه ای" این افراد است)، این تعلل و بی توجهی می تواند به قیمت زندگی افراد تمام شود ...

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر