۱۳۹۶-۰۶-۱۱

بازداشت سیزده تن از اعضای عرفان حلقه در شهرری

گروه خبري سايت
بازداشت سیزده تن از اعضای عرفان حلقه در شهرری
منابع آگاه از بازداشت ١٣ تن از هواداران محمدعلی طاهری در «شهر ری»، در یک مهمانی شام خبر می‌دهند.

شامگاه پنجشنبه ٩ شهریورماه ١۳٩۶، ماموران امنیتی با هجوم به یک مهمانی شام «رامین منصوریار»، «علی گروسی»، «محمد آباریان»، «امیر عباس نصری»، «مهزاد خسروانی»، «ناهیدربانی»، «علیرضا رشوند»، «آمنه حکمت مرام»، «محسن باقری»، «اکرم درویشی»، «مرضیه درودیان» و سعیده گودرزی به همراه فرزند کوچکش را بازداشت کردند.

گفته شده ورود ماموران به این منزل مسکونی، غیرقانونی و بدون حکم قضایی صورت گرفته و پس از فیلم‌برداری از حاضران و اعمال خشونت‌آمیز، این افراد بازداشت شده و به مکان نامعلومی انتقال یافته اند.

گفتنی است، اغلب این افراد پیش‌تر روز ۲۳ آذرماه ۱۳۹۵ (۱۳ دسامبر ۲۰۱۶)، در حرکتی اعتراضی که «کوچ به زندان اوین» نام گرفت در قالب یک گروه ٣۴ نفره خود را به زندان اوین تحویل داده بودند. این افراد پس از محاکمه در دادسرای قدس تهران به اتهام «اخلال در نظم از طریق حرکات غیرمتعارف و تجمع غیرقانونی و غیرمجاز در حمایت از محمد علی طاهری» به یک سال حبس تعزیری و تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری محکوم شدند (براساس دادنامه اجرای مجازات به مدت دو سال به حال تعلیق درآمده است).

این شاگردان محمدعلی طاهری، روز سه‌شنبه ۱۴ دی‌ماه ۱۳۹۵ (۳ ژانویه ۲۰۱۷)، به همراه سایر اعضای کمپین «کوچ به زندان اوین» از زندان‌های فشافویه (ندامتگاه تهران بزرگ) و قرچک ورامین (ندامتگاه زنان شهر ری) آزاد شده بودند.


منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر