۱۳۹۶-۰۶-۲۴

یکصد و یازدهمین گردهمایی در تورنتو

گروه خبري سايت
یکصد و یازدهمین گردهمایی در تورنتو
شاگردان و خانواده محمدعلی طاهری در تورنتو خواستار لغو حكم اعدام او شدند
شاگردان و خانواده محمدعلی طاهری در یکصد و یازدهمین گردهمایی در تورنتو، خواستار لغو حکم اعدام او شدند.

شاگردان و خانواده بنیانگذار عرفان حلقه روز پنج‌شنبه 23 شهریورماه 1396 (14 سپتامبر 2017) در یکصد و یازدهمین گردهمایی خود در شهر تورنتو، یک دل و یک صدا خواستار لغو حکم غیرعادلانه اعدام برای آقای طاهری و آزادی بی قید و شرط او شدند.



متن بیانیه که در این گردهمایی قرائت شده را به شرح زیر بخوانید:


به نام خالق عشق و انسانیت
بنام بی نام او بیا تا شروع کنیم
در امتداد شب نشینیم و طلوع کنیم!

و ما قاصدک‌های مهر و صلح آگاه شدیم , طلوع کردیم و دیگر هرگز غروبی درمرداب جهل و نادانی نخواهد بود.

در صدو یازدهمین هفته دادخواهی استاد محمد علی طاهری، معلم بی گناهمان فریاد می زنیم و از مقامات ارشد و دولتمردان ایرانی درخواست برخورد قانونی با ضابطین قانون شکن را داریم تا هر چه سریعتر به دروغ پراکنی و سم پاشی علیه معلم بزرگوارمان پایان دهند.

بدنبال بازداشتهای بی رحمانه و غیر قانونی شاگردان مکتب عرفانی استاد طاهری، به خیال باطل ترورشخصیتی معلم حق و پروژه شکنجه و اخذ اعتراف اجباری و اقرار بر علیه ایشان و هم چنین ایجاد نمایش های رنگ باخته، جهت گل آلود کردن آب و صید آنچه می خواهند و بدست آوردن بهانه بر علیه استاد طاهری، هشدار می‌دهیم که حرکتهای دفاعی استاد، خالص و شفاف است .

مراقب باشیم به بهانه دفاع از استاد، حرکت‌های ناخالص در جهت منافع شخصی و گروهی صورت نگیرد.

معلم دل آگاه شفاف ما، که یافته‌های عرفانی و شیوه تجربی خود را برای افتخار ایران در طبق اخلاص به همگان ارائه داده است، اکنون چون شمع می سوزد تا روشنایی بخش خرد جمعی باشد. مهربان ما که خود سال‌ها در رنج و کابوس حبس انفرادی است از شاگردان خود نیز دفاع کرده تا روزی مسوولین نگویند که نمیدانستیم. ایشان گفته‌اند:

"افراد شرکت کننده در کلاس‌های مؤسس فرهنگی هنري عرفانی به صورت کاملا قانونی ثبت نام نموده و در کلاس هاي علنی مراکز آموزشی فوق شرکت کرده‌اند و هرگز تصور نمی کردند که با حضور در این کلاس ها، برچسب فرقه، شیطان پرستی و ... بر آن ها خورده و مورد تعدي قرار بگیرند. تنها جرمی که این عده مرتکب شده اند، این است که در مقابل تبلیغات کذب، افتراها و تهمت هاي ناروا مبنی بر فرقه بودن این جماعت، موضع گیري نموده و اجازه اهانت به شعور جمعی خود را نداده اند و با همه وجود نسبت به این سم پاشی‌ها و دسیسه ها که از چشم کسی پنهان نمی ماند، واکنش نشان داده‌اند و به صورت مسالمت‌آمیز در آگاه کردن مسئولین محترم قوه قضاییه نسبت به این اعمال تجمعاتی داشته‌اند. البته این تجمعات علت مهم دیگری نیز داشته که براي اثبات اتهام افساد فی الارض اینجانب می‌بایست حداقل صد نفر شهادت می‌دادند که گمراه شده‌اند، ازین رو، کارشناسان برای تحقق بخشیدن به این شرط اقدام به دستگیری شاگردان موسسه نموده و برای گرفتن اقرارنامه مبنی بر گمراه شدن، متوسل به زور و اعمال فشار و شکنجه‌های روحی و تهدید شده‌اند و اینکه تا آنچه را که می گویند ، آن ها ننویسند، آزاد نخواهند شد."

استاد معرفت و سربلندی گفته اند:
"ضابطین، با توسل به ترفندها و تهمت‌های فراوان و سخنان مغرضانه، غیراصولی و غیرمحققانه، تا کنون به روشنی مواضع خود را مشخص کرده‌اند و در پیشگاه خداوند، مورد قضاوت آیندگان قرار خواهند گرفت و خدا را شاکرم که محک تجربه، میلیون‌ها انسان را علی‌رغم همه‌ی حملات و تحریم ها، متوجه حقانیت عرفان کیهانی نموده است و باز هم هزاران بار بیشتر او را شکر می‌کنم که اگر مغرضین پنجره ای را به روی ما بستند، او دری را باز کرد و اگر دری را بستند، او دروازه‌ای را گشود و اگر دروازه‌ای را نیز ببندند، او افق‌ها را خواهد گشود."

ناعادلانه بودن حکم ننگین اعدام، صرفاً بدلیل دخالت آشکار مغرضین و ضابطین و اعمال زور و قدرت بر قوه قضائیه صورت گرفته است.

این حکم، اساسا نقض فاحش قانون اساسی ایران، قانون شهروندی، قوانین بین‌المللی حقوق بشر و تعهدات بین‌المللی ایران است که با وجدان بشر امروز به هیچ‌وجه سازگار نیست. ضمن محکوم کردن حکم اعدام آقای طاهری، خواستار آزادی سریع و بی قید و شرط ایشان هستیم.

ما حامیان استاد عشق و معرفت بی شماریم، ما طاهری شدیم و همگی طاهری می‌مانیم.



منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر