۱۳۹۶-۰۷-۰۴

علیزاده طباطبایی وکیل محمدعلی طاهری ادعای یکی از وکلا را تکذیب کرد

گروه خبري سايت
علیزاده طباطبایی وکیل محمدعلی طاهری ادعای یکی از وکلا را تکذیب کرد

«سیدمحمود علیزاده طباطبایی» یکی از سه وکیل «محمدعلی طاهری»، خبری که با گزارش «زینب طاهری» وکیل دیگر بنیان‌گذار عرفان حلقه در خبرگزاری عرفان منتشر شده بود را تکذیب کرد.

در گزارش ارسال شده توسط «زینب طاهری» برای خبرگزاری عرفان اعلام شده بود که «محمدعلی طاهری در ملاقات با وکلای خود، ضمن اطلاع از کیفیت فعالیت‌های کمپین 'الف مثل استاد'، به صدای برخی از فعالان سیاسی، مدنی و مردم که فریاد حق‌طلبی او شده بودند گوش فرا داد و از فعالیت‌های مدیران این کمپین و همه هواداران و آزاداندیشان برای انعکاس این فریاد صمیمانه قدردانی کرد.

تنها چند ساعت پس از انتشار این خبر در خبرگزاری، «سیدمحمود علیزاده طباطبایی» یکی از سه وکیل آقای «محمدعلی طاهری» ادعای طرح شده «زینب طاهری» را تکذیب کرد و نوشت: «امروز در ملاقات با آقای محمدعلی طاهري در زندان اوين صرفا در خصوص پرونده ايشان صحبت شد و با توجه به مقررات زندان، امكان اين‌كه ايشان به صدای فعالان سياسی و مدنی در 'كمپين الف مثل استاد' چنان‌كه در برخي خبرگزاری‌ها بيان شده است، گوش دهند وجود نداشته است.

دوستانى كه مطالب مذكور در خبر عرفان نيوز را نوشته‌اند يا از قول آنها اين مطالب ذكر شده ظاهرا آرزوهاى خودشان را نوشته‌اند و از مقررات بند ٢- الف اطلاع ندارند. در اين ملاقات صرفا در ارتباط با لوایح  دفاعى و روند رسيدگى به پرونده صحبت شد.

آقاى طاهرى از روحيه بالايى برخوردار بود و هيچ ترسى در وجودش نبود و می‌گفت راضى به رضاى خدا هستم ولى تاكيد داشت بايد دفاع‌مان را در بهترين وضع انجام دهيم. نگرانى مقامات امنيتى در مورد فعاليت ايشان بعد از برائت و آزادى مطرح كردم آقاى طاهرى گفتند در صورت آزادى بنا دارم به زندگى خصوصى‌ام بپردازم و اين را بارها به ضابطین و قضات گفته‌ام. مرورى بر رأى ديوان داشتيم و قرار قطعى منع تعقيب در اتهام ارتداد و ساب النبى و همكارى با چريك‌هاى فدايى و آسيب رساندن به بيماران و اين‌كه در راى شعبه ٢٦ اتهامى و استدلالى وجود ندارد و انتظارى جز نقض بلا ارجاع از ديوانعالى كشور نداريم، حدود ۴۵ دقيقه مذاكره داشتيم.»

همان‌طور که در ابتدای این خبر ذکر شد، تنظیم خبر مربوط به «گوش دادن آقای طاهری به برخی پیام‌های کمپین» با گزارش «زینب طاهری» یکی از وکلای آقای طاهری صورت گرفته است.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر