۱۳۹۶-۰۶-۱۸

بیانیه مطبوعاتی انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر

گروه خبري سايت
بیانیه مطبوعاتی انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر

به گزارش شبتاب نیوز «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» بیانیه ای در ارتباط با ترفندهای دستگاههای مسلط بر قوه قضائیه به منظور تشدید فشارها بر «زندانیان سیاسی - عقیدتی» و خانواده های آنها در ایران منتشر کرده است.

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

ترفندهای کثیف و رنگ باخته اطلاعاتی کاربرد خود را از دست داده است.

هفته پیش غلامحسین محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که دادگاه هم عرض مجددا برای دکتر محمد علی طاهری به اتهام انتسابی و به بهانه افساد فی الارض حکم اعدام صادر کرده است، این در شرایطی است که محمد علی طاهری ۵ سال دوران زندان خود را گذرانده، مشمول عفو رهبری قرار گرفته، و۳ بار حکم بازداشت موقت در مورد او صادر شده، و هر بار سه ماه زندان را در پایان ۵ سال دوران حبس خود گذرانده و در نهایت قرار منع تعقیب به طور قطع برای او صادر شد، اما بعد از همه این مراحل ضابطین قضایی از فردی موسوم به ماشالله احمد زاده خواستند که مجددا برای محمد علی طاهری حکم اعدام صادر کند، تا دوباره پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع شود.

این حرکتها، ترفندهایی شناخته شده، رنگ باخته و بازی با قوه قضاییه با به سخره گرفتن اعتبارعدالتخانه است.

دکتر محمد علی طاهری در طول دوران زندان طولانی مدت خود مکررا دست به اعتصاب غذا زد، در ایام زندان مادر او چشم از جهان فروبست، آقای طاهری از تمام حقوق انسانی برای شرکت در مراسمهای خانوادگی منع شد، و هر بار که دوران اعتصاب غذای ایشان به درازا کشید «دستگاهها ی ضد انسانی و اسلام ستیز» مسلط بر قوه قضاییه با رجوع به خانواده ایشان و با وعده صدور حکم آزادی او، و با هزار حیله و نیرنگ از ایشان خواستند تا اعتصاب خود را بشکند، و اکنون در فضای سکوت مجددا حکم اعدام برای ایشان صادر کرده اند.

اکنون مشاهده می شود که شبیه همین بازی کثیف در مورد دکتر مهدی خزعلی بکار گرفته شده است۰

ناگهان دیده می شود کانالهای خبری نزدیک به مهدی خزعلی دست به انتشار اعلامیه ای منتسب به خانواده ایشان می زنند که به اعتراف نامه های دوران «ژوزف استالین» شباهت زیادی دارد، و متذکر می شوند که با نظام از یک خانواده هستند، و آقای خزعلی نیز در کما نیست!

پرسش مجامع حقوق بشری و افکار عمومی آن است که اصولا آقای خزعلی به چه جرمی دستگیر شده، و چرا خانواده تا کنون از دریافت هر گونه اطلاعاتی در مورد ایشان محروم مانده اند.

آن بازیها که با دکتر محمد علی طاهری انجام گرفت دیگر جواب نمی دهد، اکنون وجدان عمومی جامعه آگاه شده و فریب این نیرنگهای رنگ باخته را نمی خورد.

امروز همه جا صحبت از وضعیت سلامتی و کمای مهدی خزعلی است، و این که چرا آزاد نیست، چرا سنگها را بسته و سگها را گشاده اند، چرا دزدان و مفسدان همچنان در پستهای عالی مدیریتی استقرار دارند، و عزیزانی چون مهندس میر حسین موسوی، حجت الاسلام شیخ مهدی کروبی و سرکار خانم زهرا رهنورد باید بدون هیچ محاکمه ای در حصر باشند، یا دانشمندانی مانند دکتر محمد علی طاهری بارها محکوم به اعدام شوند، و هیچ فریاد رسی اعم از وکیل و قاضی و مدعی العموم اعتنایی به حقوق حقه شهروندی،انسانی و اسلامی آنها نکند.

امروز برای همگان آشکار است که «بیانیه های خانواده های زندانیان سیاسی عقیدتی درایران» در زیر فشار و اختناق و تهدید دستگاههای خدانشناس امنیتی مسلط بر قوه قضائیه صورت تحقق به خود می گیرد، و دیگر کسی را در سراسر جهان قانع نمی کند.

امروز وجدان آگاه هموطنان ما و مدافعان حقوق بشر در سراسر جهان بیدار و منعکس کننده پژواک فریاد محبوسان و محصوران در ایران است.

«انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» گزارش کاملی از ترفندهای رنگ باخته دستگاههای مسلط بر قوه قضاییه که به منظور تشدید فشارها بر «زندانیان سیاسی - عقیدتی» و خانواده های آنها انجام می گیرد را به نمایندگان پارلمان اروپا، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امورایران و سازمان عفو بین الملل ارسال می دارد.

✍️انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر 
برلین - واشنگتن - ترنتو - شاخه نوردیک - اسلو

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر