۱۳۹۶-۰۶-۲۱

بازداشت یکی از فعالان عرفان حلقه در شهر کرج

گروه خبري سايت
بازداشت یکی از فعالان عرفان حلقه در شهر کرج

«امیرحسین میرخلیلی»، از مربیان عرفان حلقه، صبح روز جاری توسط ماموران امنیتی در شهر کرج بازداشت شد. از علت این بازداشت و محل نگهداری این شاگرد محمدعلی طاهری اطلاعی در دست نیست.



خبرگزاری تسنیم امروز سه شنبه ۲۱ شهریورماه ۱۳۹۶ با اعلام خبر بازداشت «امیرحسین میرخلیلی»، مدعی شد وی «یکی از فعالان رسانه‌ای فرقه عرفان حلقه و از افراد موثر در راه‌اندازی و مدیریت کمپین الف مثل استاد» است.

این شاگرد محمدعلی طاهری که پیش‌تر در قالب کمپین «کوچ به زندان اوین»، به همراه ۳۳ تن دیگر از اعضای این کمپین، خود را به زندان اوین تحویل داده بود، روز دوشنبه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۵ در دادسرای قدس تهران، به اتهام«اخلال در نظم عمومی» و «اقدام علیه امنیتی ملی» به دو سال حبس تعلیقی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده بود.

بازداشت اعضای فعال عرفان حلقه در تهران و شهرستان‌ها، در حالی صورت می‌گیرد که روز گذشته یکی از منابع خبری «خبرنگار عرفان حلقه» از پروژه سپاه پاسداران برای بازداشت فعالان عرفان حلقه و اخذ اعتراف اجباری علیه محمدعلی طاهری خبر داده بود.

این منبع مطلع در گفتگو با خبرنگار عرفان حلقه تاکید کرده بود: «ما اطلاعات دقیقی داریم که سپاه پروژه تولید فیلمی تبلیغاتی را آغاز نموده که در آن شاگردان محمدعلی طاهری علیه او شهادت میدهند و بر انحرافی بودن عرفان حلقه صحه می‌گذارند. به نظر می‌رسد دستگاه امنیتی مقدمات اجرای حکم اعدام محمدعلی طاهری را به این وسیله فراهم می‌کند.»

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر