۱۳۹۳-۱۱-۱۴

عدم شناخت وفهم و درک زمان (عدم همفازی با زمان) ...اشکالات بینشی

عدم شناخت وفهم و درک زمان (عدم همفازی با زمان) ...اشکالات بینشی
« و تواصوا بالصبر » ما به صبر توصیه شدیم و این را هم شنیدید که « ان الله مع الصابرین » این یعنی چه؟ صبر دو معنی دارد: یکی هم فازی با زمان و یکی خودداری کردن.....
صبر: هم فازی با زمان، الله مع صابرین: وقتی اشتیاق ما را دیدند و حواله صادر شد، قرار این است که موضوع حواله که همان آگاهی است با ما برخورد کند یا به ما برسد، ولی من با زمان هماهنگ و هم فاز نیستم.
می گویم چه می شود که زمان بگذرد..... یا یک جا می گویم زمان نگذر....
چون منافع من در خطر است .....و می خواهیم زمان و فلک و همه چیز توی دستهای من باشد....
من جلوتر از زمانم و حواله من می خورد پشت سر من یا می خورد جلوی پای من، به من اصابت نمیکند.
« الله مع الصابرین » یعنی من دیکتاتوری نسبت به زمان ندارم و برو ونرو نداریم و من باید همراه با زمان باشم و اصطلاحا هم فاز که بشوم به آگاهی می رسم. به این علت الله مع الصابرین. وقتی هم فاز باشم آن هم با من است و می توانم به آگاهی برسم.
اما اگر این کار را نکردیم دیگر معترض نباشیم که چرا آگاهی نرسید
چون ما مثلا ساعت می گذاریـم و می نشینیم در ارتباط؛ ولی ما حضور نداریم، ...
گفتیم جلسه قبل که وقتی آگاهی به ما می رسد که حاضر باشیم در غیر اینصورت می گویند جسم حاضر بود ولی خودش نبود و میرود و حالا باید بدویم به دنبال آگاهی.
پس یکی دیگر از شرایط دریافت آگاهی همین است که نسبت به زمان دیکتاتور نباشم و دست از دیکتاتوری برداریم.
ترم سوم، جلسه دوم، زنگ اول
محمد علی طاهری، عرفان کیهانی
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#erfanekeihani
#Mediaerfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر