۱۳۹۳-۱۲-۰۷

مصاحبه جديد وكيل استاد طاهری

مصاحبه جديد وكيل استاد طاهری
دادگاه موسس فرقه انحرافي عرفان حلقه تجديد شد
تسنيم/ دادگاه رسيدگي به پرونده محمد‌علي طاهري موسس فرقه انحرافي عرفان حلقه با درخواست استمهال وکيل مدافع وي، تجديد و به زمان ديگري موکول شد.
بنابر تعيين وقت قبلي شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامي تهران، قرار بود ساعت 10 صبح روز گذشته(چهارشنبه) موسس فرقه انحرافي عرفان حلقه به اتهام افساد في الارض از طريق منحرف کردن افراد محاکمه شود.
سيد محمود عليزاده‌طباطبايي وکيل مدافع طاهري در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم درباره اين دادگاه گفت: دادگاه برگزار نشد و با موافقت دادگاه با درخواست استمهال، دادگاه ما به زمان ديگري موکول شد.
وي اضافه کرد: البته دادگاه درحالي تشکيل شد که هنوز موکلم را از زندان نياورده بودند و به رغم اينکه امکان حضور وي در دادگاه وجود داشت اما از دادگاه خواستيم مهلت دهد تا براي دفاع آماده شويم.
وکيل مدافع موسس فرقه انحرافي عرفان حلقه با بيان اينکه زمان بعدي تشکيل دادگاه هنوز مشخص نشده است، گفت: متاسفانه يک سري مستندات و استفتائات در پرونده وجود دارد که به صورت نادرست استفتاء شده و مراجع نيز بر اساس استفتاء صورت گرفته پاسخ دادند.
عليزاده‌طباطبايي گفت: استفتائاتي را که قرار است مستند حکم قرار گيرد جمع خواهيم کرد و به محضر مراجع عظام مي‌رويم تا تصحيح شود. ما از برخي مراجع تقليد همچون آيت‌الله نوري همداني درباره ارتداد استفتاء کرديم که ايشان پاسخ دادند، ارتداد يعني انکار ضروريات دين و موکل من منکر هيچ يک از ضروريات دين نيست.
وکيل مدافع طاهري گفت: در جلسه امروز، همسر، دختر و برادر موکلم نيز حضور داشتند و با قاضي احمدزاده صحبت کردند.
وي پيش‌تر درباره اين پرونده به خبرنگار تسنيم گفته بود: اتهام طاهري افساد في‌الارض از طريق منحرف کردن افراد بود که دادگاه آن قسمت را توهين به مقدسات دانست و حکم براي 5 سال حبس صادر کرد. همچنين دادگاه وي را بابت پول‌هاي گرفته شده براي برگزاري کلاس‌ها، به‌اتهام تحصيل مال از طريق نامشروع به پرداخت 900ميليون تومان محکوم کرد. بخش ديگر اتهامات وي، فرادرماني و دخالت در امور پزشکي بود که در اين بخش نيز به جزاي نقدي شش تا هفت ميليون توماني محکوم شد که اين احکام در دادگاه تجديدنظر استان قطعي شده است.
وکيل مدافع مؤسس فرقه انحرافي عرفان کيهاني گفت: در مورد افساد في‌الارض دادگاه پرونده را به دادسرا بازگرداند و خواست تحقيقات گسترده‌تري صورت گيرد و ديدگاه افراد قبل و بعد از جذب به طاهري بررسي شود که دادسرا اخيراً پرونده را به دادگاه بازگردانده است.
عليزاده طباطبايي توضيح داد: در ملاقات اخيري که با طاهري داشتم وي عنوان داشت که اقداماتي که يک عده به‌طرفداري انجام مي‌دهند، با هماهنگي من نيست و در جريان اقداماتشان قرار ندارم و به هيچ وجه اين اقدامات را تأييد نمي‌کنم.
وکيل مدافع مؤسس فرقه انحرافي عرفان کيهاني يا حلقه درباره محاکمه موکلش به‌اتهام افساد في‌الارض گفت: در ارتباط با اين اتهام دليل جديدي در پرونده وجود ندارد و وي نيز صراحتاً عنوان کرده منکر هيچ يک از ضروريات دين نيست و خودش هم قبول دارد که بعضاً برداشت‌هايي داشته که اشتباه بوده است و اميدوارم بتوانيم در دادگاه وي را تبرئه کنيم و دادگاه به همان 5 سال حبس قناعت کند.
منبع خبر :
http://www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=1411996
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#erfanekeihani
#Mediaerfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر