۱۳۹۳-۱۲-۰۶

ای پیک راستان ، خبر یار ما بگو

ای پیک راستان ، خبر یار ما بگو
احوال گل به بلبل دستان ‌سرا بگو
ما محرمان خلوتِ اُنس‌ایم؛غم مخور
با یار آشنا سخن آشنا بگو

با تشکر و قدردانی از یکایک شما عزیزان که در این شرایط بسیار حساس و آزمون های سخت و پیچیده ما را همراهی کرده اید و همواره موجب دلگرمی و صبوری ما بوده اید.
عزیرانم قرار است بر یک اصل وفادار باشیم و آن هم ارایه عشق بزرگی است که راهبرد و راه گشا باشد و این زمانی میسر میگردد که خللی برجمعمان وارد نیاوریم.
خدا را شکر که آموزه های نور چشم عزیزمان (استاد طاهری) بواسطه حلقه های رحمانیت الهی، همه عاشقان راه کمال را بر آن داشته که در مقابل سختی ها، رنجها و مشقت ها و حتی خطر سلامتی و درد و رنج آن عزیز بهتر از جانمان که همگی محرک های بیرونی هستند و نقش تخریب کننده ای را ایفا میکنند نه تنها میدان ندهیم، بلکه اثرات آنها را خنثی و تبدیل به تجربه های گرانبها و ارزشمندی برای خود و دیگران کنیم.
امید است که یکایک عزیزان با بهره گیری از تمامی ارتباطات و داشتن طلب خیر برای همه انسانها و با برخورداری از ظرفیت وجودی بالا، که ایمان دارم در طی این سالها کسب کرده اند ،از کنار همه این ناملایمات، صحبت ها و بی حرمتی ها گذشته و آنها را برای همیشه در وسعت وجودی خود مدفون کنند.
طبق فرمایشات استاد عزیزمان با رعایت اصول رهرویی همچون عاشقی، حفظ وحدت، اجتناب از درگیری شخصی، احترام به علایق و سلیقه های شخصی، حفظ امانت داری ، عدم تحمیل فشار به یکدیگر، عدم مواخذه و تنبهه و تشویق، احترام به انسانیت و جلب رضایت همه باید کوشا باشیم.
یادمان نرودکه اصل " تنها تو را بندگی میکنیم و تنها از تو یاری میجوییم" را سرلوحه زندگی خود قرار داده و ماحصل تمامی فعالیتهایمان به تشعشع مثبت و وحدت ختم گردد.
با توکل به خداوند بزرگ
5/12/1393
عزت طاهری
آذردخت طاهری

منبع خبر : صفحه عزت طاهری Ezat Taheri
https://www.facebook.com/EzatTaheri/photos/a.443237265791296.1073741828.434293163352373/716456641802689/?type=1
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#erfanekeihani
#Mediaerfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر