۱۳۹۳-۱۲-۰۷

انعکاس خبر امروز در سایت تقاطع

انعکاس خبر امروز در سایت تقاطع
به نقل از وبسایت تقاطع:
تجمع آرام صدها نفر از هواداران محمدعلی طاهری، بنیان‌گذار زندانی “عرفان حلقه” در مقابل دادگاه انقلاب تهران به خشونت کشیده شد. بر اساس گزارش‌ها نیروهای امنیتی و گارد ویژه ضد شورش برای متفرق کردن معترضان، از گاز اشک‌آور استفاده نمودند و ده‌ها نفر از آن‌ها را با ضرب‌وشتم بازداشت کردند.
این تجمع هم‌زمان با تاریخ اعلام‌شده برای تشکیل جلسه‌ی دادگاه آقای طاهری در شعبه‌ی ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد؛ هرچند که بنا به گفته‌ی مادر محمدعلی طاهری، جلسه‌ی دادگاه علی‌رغم حضور وکیل و همسر و برادر این زندانی عقیدتی در محل این شعبه، برگزار نشد و به زمان دیگری موکول گردید.
آقای طاهری که چهارمین سال از محکومیت حبس پنج ساله‌ی خود را در بند دو-الف سپاه پاسداران می‌گذراند، در پرونده‌سازی جدیدی با اتهام “فساد فی‌الارض” روبه‌رو است که می‌تواند برای او مجازات مرگ را به همراه داشته باشد.
او پیش از این در اعتراض به این پرونده‌سازی از سوی بازجویان اطلاعات سپاه و نیز تداوم نگهداری‌اش در وضعیت انفرادی، برای هفته‌ها در اعتصاب غذا به سر می‌برد اما آن‌گونه که خانواده‌ی وی می‌گویند، از مدتی قبل به اعتصابش پایان داده است.
وی که علاوه بر پنج سال حبس تعزیری، به پرداخت جزای نقدی و ۷۴ ضربه شلاق نیز محکوم شده، در فروردین‌ماه ۹۲ نامه‌ای چهار صفحه‌ای را خطاب به احمد شهید، گزارش‌گر ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر در ایران به نگارش درآورد و در آن، جزییات فشارهای واردشده بر خود و خانوده‌اش را از زمان بازداشت در اردیبهشت ۱۳۹۰ فاش کرد.
او در این نامه که در تابستان امسال رسانه‌ای شد و در اختیار آقای شهید قرار گرفت، از ۳۳ مورد “تخلفات” و “جرایم” نیروهای اطلاعاتی و قضایی در خصوص پرونده‌ی خود پرده برداشت. به دنبال انتشار این نامه‌، زیبا محمدیان، همسر آقای طاهری نیز برای مدتی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.
گفتنی است بر اساس آخرین گزارش‌ها، بیشتر بازداشت‌شدگان تجمع صبح امروز حامیان محمدعلی طاهری بعد از ساعتی آزاد شده‌اند.
منبع خبر : تقاطع
http://taghato.net/article/10162
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#erfanekeihani
#Mediaerfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر