۱۳۹۳-۱۲-۰۶

روز ششم اسفند ماه 93 از ساعت ۹ صبح ، همزمان با برگزاری دادگاه استاد محمدعلی طاهری

روز ششم اسفند ماه 93 از ساعت ۹ صبح ، همزمان با برگزاری دادگاه استاد محمدعلی طاهری
جمعیتی بالغ بر 3 الی 4 هزار نفر از همراهان عرفان حلقه، به دادخواهی استاد محمد علی طاهری و اعتراض به اتهام وارده به استادشان، در مقابل دادگاه انقلاب اسلامی واقع در تقاطع خیابان شریعتی و معلم، تجمع آرام و مسالمت آمیزی را شروع کردند. در این تجمع هیچگونه شعاری داده نشد با این حال نیروهای امنیتی و لباس شخصی سعی کردند با گاز اشک آور و برخورد فیزیکی و کتک کاری شدید با آقایان و هل دادن خانمها جمعیت را متفرق کنند و عده زیادی را به داخل ماشینهای مخصوص (ون) هدایت کرده و بازداشت نمودند.
در حدود 80 الی 90 تن از همراهان بازداشت شده و پس از انتقال به قرارگاه ها با بازجویی مختصر و یا در همان محل پس از بیان نام و نام خانوادگی آزاد شدند.
تجمع با بازرسی یا توقیف دوربین ها و گوشی های موبایل و پاره کردن و گرفتن عکس های استاد طاهری از دست تجمع کنندگان تا ساعت 11 صبح ادامه داشت و با توجه به عکسبرداری و فیلمبرداری ماموران از تجمع کنندگان کسی متفرق نشد و به خواسته خود که احقاق حق استادشان بود پافشاری داشتند.
شایان ذکر است استاد محمد علی طاهری در اعتراض به عدم انتقال وی به بند عمومی و باز بودن پرونده افساد فی الارض و عدم موافقت با آزادی مشروط که به طور قانونی پس از گذراندن دو سوم محکومیت به ایشان تعلق می گیرد، بار ها دست به اعتصاب غذا زده اند و تاکنون مسئولین به هیچیک از خواسته های قانونی ایشان توجهی نکرده اند.
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#erfanekeihani
#Mediaerfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر