۱۳۹۳-۱۱-۱۹

نامه مادر استاد عزت طاهری Ezat Taheri

نامه مادر استاد عزت طاهری Ezat Taheri

بسم الله الرحمن الرحیم

هموطنان عزیز و همراهان گرامی
سال 93 در حالی رو به اتمام است که از حبس ناعادلانه فرزندم محمد علی طاهری بنیانگذار عرفان کیهانی (حلقه ) و دو طب مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی ، 4 سال می گذرد ،حبسی که با شرایط دشوار و انواع محرومیت ها همراه بوده و هست.
بی عدالتی و ظلم هایی که در این مدت به فرزندم و دیگر همراهان عرفان کیهانی (حلقه ) روا داشته اند بر همگان آشکار است.
اعتصاب های مکرر پسرم در طول این 4 سال اعتراض به ستم های روا شده علیه او و دیگر آزاد اندیشانی است که در حبس ناعادلانه با انواع فشارها به سر می برند چرا که تمامی راهها برای رساندن صدای مظلومیتشان بسته شده است.
هوطنان عزیزم،فرزندم ۴ سال در حبس انفرادی دراعتراض به مفتوح ماندن پرونده‌ای با اتهام فساد فی‌الارض اقدام به اعتصاب غذا کرد،که نتیجه اعتراض به این اتهام ناعادلانه وعده‌هایی از سوی مسوولین پرونده مبنی براعلام مختومه شدن پرونده و انتقال به بند عمومی بود که متاسفانه هیچ یک از این وعده ها تحقق پیدا نکرد.
و حال در ایام دهه فجر؛که امید داشتیم با توجه به گذشت نزدیک به ۴ سال حبس انفرادی تغییری در وضعیت پرونده صور و حال در ایام دهه فجر؛که امید داشتیم با توجه به گذشت نزدیک به ۴ سال حبس انفرادی تغییری در وضعیت پرونده صورت گیرد، با خبر شدیم 16 نفر از همراهان عرفان مجموعا به 37 سال حبس محکوم شده اند.
و همچنان با اتهامات ساختگی ارتداد، محاربه با خدا و رسول خدا، توهین به مقدسات، مفسد فی الارض و ساب النبی ؛سعی دارند مراجع محترم تقلید را تحت تاثیر قرار دهند و متاسفانه از سوی دیگر طبق انتشار خبری مطلع شدیم که طی استفتائات بعمل آمده از سه تن از مراجع تقلید که توسط دستگاه قضایی صورت گرفته است حکم ارتداد فرزندم محمد علی طاهری تایید شده است و این شرایط حاکی از آن است که تمامی وعده های داده شد به دور از واقعیت بوده است.
خداوند بر بیگناهی فرزندم گواه است و می داند او هرگز قدمی علیه امنیت ملی یا اصول و ارزش‌های جمهوری اسلامی برنداشته است.
من به عنوان یک مادر که نگران حال فرزندش و بی عدالتی های روا شده علیه اوست،خواستار رسیدن صدای مظلومیت پسرم محمد علی طاهری به گوش تمامی حقیقت طلبان و مدافعان حقوق انسانی هستم
حال برای چندمین بار ، از طریق این صفحه از مسوولین تقاضا دارم؛با توجه به برگزاری دادگاه فرزندم محمد علی طاهری در تاریخ 6 اسفند ماه (25 فوریه) به این بی عدالتی و ظلمی که به ناحق بر فرزندم روا شده است رسیدگی نمایند.
حتم دارم مسوولان محترم می دانند ،که عده ای در لوای جمهوری اسلامی و تنها بر اساس منافع شخصی ، با اعمال فشار و رفتار ناعادلانه بر انسان هایی که جرمشان شناخت و کسب آگاهی است، ظلم روا می دارند و این نیز در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهره مناسبی از جمهوری اسلامی ایران به مجامع جهانی نشان نخواهد داد.
عزت الملوک طاهری



منبع خبر :
https://www.facebook.com/EzatTaheri/photos/a.443237265791296.1073741828.434293163352373/708105342637819/?type=1
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#erfanekeihani
#Mediaerfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر