۱۳۹۳-۱۲-۰۳

قانون تاٌثير متقابل

قانون تاٌثير متقابل
هر جزئي در عالم هستي روي اجزا ? ديگر اثر مي گذارد ، بنابراين ما افراد مستقلي نيستيم ، ما به همه هستي متصل هستيم و هستي تن واحده است و بي نهايت اجزا ? دارد ، ما الان داريم غرامت طرز فکر و عملکرد نسل قبل را مي دهيم و أيندگان از بابت ما غرامت پرداخت خواهند کرد ، اگر يک سلول سرطاني شود صد تريليون سلول بدن بايد غرامت بدهند ، اين جهان هستي بازي نيست که کسي بازنده و کسي برنده شود ، بلکه با همه برنده ويا بازنده خواهند شد .
انفاق ، صدقه ، زکات خمس و . . . براي پر کردن شکافهاي موجود در جامعه است تا بداخل أن سقوط نکتيم ، در جهان هستي چهار ديواري اختياري نداريم .
هر ذره اي از ذره اي تاُثير مي گيرد ، در جهان هستي هر ذره اي تحت تاُثير هر ذره ديگر هست ، هيچ ذره اي نيست که بگويد من از ذره ديگر متاُثر نيستم و در واقع هر ذره اي در عالم هستي تحت تاُثير ذرات ديگر است ، و خودش مستقل مستقل وجود ندارد ، اگر من اين هستم تحت تاٌثير بي نهايت مسايل مختلف هستم و من هم متقابلاٌ بر روي جهان هستي تاُثير مي گذارم .
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کیهانی_حلقه
#erfanekeihani
#Mediaerfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر