۱۳۹۳-۱۱-۲۴

حمله - قربانی کردن تیکهای شخصیتی

حمله - قربانی کردن تیکهای شخصیتی
در اوایل راه از چیزی به نام شبکه منفی و مثبت نام میبریم, از حمله و تشعشعات منفی بیرون و …این مربوط به زمانیه که صحبت سر لااله الا الله بیرونیه , درلا اله الا الله درونی که بحث وحدت درون مطرح میشه اونچیزی که ما بهش میگیم نزاع بر سر "من های" درونیه که هر کدوم با دیگری نزاع دارن که کدوم برسر کار بیان و خودشون رو نشون بدن. مثلا توی تیکهای شخصیتی من های درونی ما که اساسی ترین عامل ضد کمال ما هستن میان رو , باید قربانی کنیم , اما نگهشون داشتیم ,چون بهشون وابسته ایم... من مغرور , من خودشیفته , من متعصب و …
توی تیکهای شخصیتی نشونمون میدم که چیزهای مانع لااله الا الله درونی ماست , اما ما به بودنشون مشتاق و وابسته ایم...
و اسمش رو میذاریم "حمله"در حالیکه حمله نیست ,,,,
جنگ برای موندن و خودنمایی کردنه.
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#erfanekeihani
#Mediaerfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر