۱۳۹۵-۰۸-۱۱

ضرب و شتم و دستگیری حامیان محمدعلی طاهری درمقابل بیمارستان بقیه الله

گروه خبري سايت
ضرب و شتم و دستگیری حامیان محمدعلی طاهری درمقابل بیمارستان بقیه الله
به گزارش آژانس ایران خبر، امروز دوشنبه ۱۰ آبان ۹۵ مصادف با روز جهانی آگاهی و سالگرد عرفان حلقه، بیش از چهار هزار تن از شاگردان و حامیان محمدعلی طاهری قصد داشتند با گل و شیرینی در ادامه تجمعات مسالمت آمیز روزهای گذشته، این بار اما در حمایت از کلیه زندانیان عقیدتی و سیاسی دست به تجمع مسالمت آمیز بزنند.

فعالان حقوق بشر عرفان حلقه و شاگردان محمدعلی طاهری، زندانی عقیدتی سیاسی که قصد برگزاری تجمع مسالمت آمیز دیگری در مقابل بیمارستان بقیه الله تهران را داشتند توسط نیروهای لباس شخصی ثاراله سپاه و گارد ویژه امنیتی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
تعدادی از کسانی که قصد شرکت در گردهمایی مدنی و آرام در مقابل بیمارستان بقیه الله تهران داشتند در خیابانهای اطراف بازداشت شدند تا به حال از دستگیری خسرو میرزاجانی، امیر آسمانی، مجید هادیان، علی ابراهیمی و امید کاظمی جزو افراد خبر رسیده است. نیروهای ثاراله سپاه و گارد ویژه که به دلیل تجمع چندهزار نفری هفته گذشته، دچار وحشت و هراس شدید بودند با محاصره خیابانهای اطراف مانع از رسیدن تعداد زیادی از افراد به مقابل بیمارستان شدند با این حال تجمعات پراکنده ای در خیابان ها و میادین اطراف شکل گرفته است و تصاویر و فیلم هایی از وقایع امروز در حال مخابره به رسانه ها می باشد. به نظر می رسد سپاه نه تنها در انجام پروژه عرفان هراسی و حذف فیزیکی محمدعلی طاهری شکست خورده است بلکه با لجاجت و تداوم بازداشت فراقانونی محمدعلی طاهری، جمعیت عظیم هواداران و شاگردان محمدعلی طاهری را به فعالان حقوق بشر و حتی کنشگران مدنی و سیاسی بدل نموده است.

بالاترین

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر