۱۳۹۵-۰۹-۰۶

تجمع شاگردان محمدعلی طاهری در ۶ نقطه تهران

گروه خبري سايت
تجمع شاگردان محمدعلی طاهری در ۶ نقطه تهران
در پی ادامه نگرانی ها از وضعیت محمدعلی طاهری پس از دو ماه اعتصاب غذا، شاگردان این زندانی سیاسی در روزهای چهارم و پنجم آذر ماه ۹۵ در ۶ نقطه تهران دست به تجمع اعتراضی زندند.

شاگردان محمدعلی طاهری در اعتراض به این رفتارهای فراقانونی با بنیان گذار عرفان حلقه و نقض حقوق شهروندی این زندانی سیاسی و دوست داران او، هر روز در حاشیه بزرگراه های تهران با در دست داشتن پلاکاردهایی از محمدعلی طاهری، نرگس محمدی، عیسی سحرخیز، آیت الله کاظمینی بروجردی، آیت الله نکونام، عبدالفتاح سلطانی و سایر زندانیان عقیدتی و سیاسی، با سر دادن فریاد «ما طاهری هستیم»، خواهان پایان دادن به نقض حقوق انسانی و قانونی این اندیشمندان می شوند.

گفتنی است، پس از گذشت ۶۰ روز از اعتصاب غذای محمدعلی طاهری، او همچنان از ملاقات و تماس با خانواده خود محروم است و هیچ اطلاع موثقی از وضعیت او در دست نیست.

پیش تر خبرگزاری عرفان اعلام کرد محمدعلی طاهری از روز ۲۷ آبان دست به اعتصاب خشک زده و روز یکم آذر ماه حال وی به وخامت گراییده و بیهوش شده است.

در همین حال ده ها تن از شاگردان این معلم معنوی، در مقابل مجلس ایران مورد هجوم خشونت آمیز نیروهای امنیتی قرار گرفتند. ۳۸ تن از این افراد هم اکنون در زندان های اوین، فشافویه و قرچک در بازداشت به سر می برند و دو تن به نام های احسان لطیفی و مروارید فرتومی نیز به خانه های امن سپاه در مکانی نامعلوم منتقل شده اند.

اغلب این بازداشت شدگان در اعتصاب غذا به سر می برند و از این میان، حال فیروزه یعقوبی که دست به اعتصاب غذای خشک زده، وخیم گزارش شده است.

از تعداد دقیق شاگردان بازداشت شده محمدعلی طاهری که در اعتصاب غذا به سر می برند و وخامت احتمالی حال آنها، اطلاع دقیقی در دست نیست.
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر