۱۳۹۵-۰۸-۱۹

جمعی از هواداران محمد علی طاهری در نامه‌ای به «علی مطهری»

گروه خبري سايت
جمعی از هواداران محمد علی طاهری در نامه‌ای به «علی مطهری»
نامه به علی مطهری: “به وضعیت محمد علی طاهری رسیدگی کنید”
جمعی از هواداران محمد علی طاهری در نامه‌ای به «علی مطهری» نماینده تهران در مجلس، گفته‌اند: “به حسب جایگاه قانونى، عاجلا به وضع آقاى طاهرى رسیدگى فرمایید.”

شاگردان و هواداران بنیان‌گذار عرفان حلقه در بخشی از نامه به «علی مطهری» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نوشته‌اند: “اینجانبان امضاکنندگان نامه، خواهان رسیدگی سریع و پیگیری همه‌جانبه جناب‌عالى به وضعیت پرونده این اندیشمند و نابغه ایرانی دربند هستیم.”

همچنین آنها با برشمردن موارد اعتراضی در این پرونده نگرانی خود را اعلام کرده و در بخش دیگری از این نامه که رونوشت آن به رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ارسال شده، نوشته‌اند: “در اعتراض به روند غیرعادی و غیرقانونی رسیدگی به پرونده، آقای محمد علی طاهری در چهل‌ویکمین روز از اعتصاب غذای خود به سر می‌برد و این در حالی است که ٢٨ روز است ملاقات حضوری و تماس تلفنی وی با خانواده قطع شده است و عموم مردم اعم از جامعه پزشکی و فرهنگی و مذهبی و… نگران سلامتی ایشان هستیم.”

این در حالی است که بیش از چهل روز از شروع اعتصاب غذای اعتراضی «محمد علی طاهری» گذشته و کماکان از وضعیت و سرنوشت این زندانی عقیدتی خبری منتشر نشده است. او از ۷ مهرماه ۱۳۹۵، در اعتراض به عدم اجرای قرار منع تعقیب و ممانعت از آزادی‌اش دست به اعتصاب غذای نامحدود زده است.

گفته شده از یک‌شنبه ۲۵ مهرماه سال جاری، “تماس با محمد علی طاهری قطع شده و خانواده او در بی‌خبری مطلق به سر می‌برند.”

متن کامل نامه جمعی از شاگردان محمد علی طاهری و هواداران عرفان حلقه به «علی مطهری» نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی را در پی می‌خوانید.

خدمت جناب آقاى مطهرى نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

احتراما به استحضار مى‌رساند، اینجانبان امضاکنندگان نامه ذیل، به دلیل ظلم و بی‌عدالتى که در طول شش سال گذشته توسط قرارگاه ثارالله به ایشان تحمیل شده است و متاسفانه به دلیل نفوذ و قدرت بلامنازع ارگان مذکور، هیچ قانون و یا نهاد قانونی و قضایى توان جلوگیرى از بی‌قانونى‌هاى قرارگاه مذکور را ندارد و با عنایت به اینکه اکثر امضاءکنندگان ذیل از افرادى هستند که با رأى مستقیم‌شان جناب‌عالى را به مجلس شوراى اسلامى فرستاده‌اند و از طرفى بر این باورند که جناب‌عالى در این روزگار وانفسا از معدود افرادى هستید که بى‌پروا در مقابل ظلم و معاونت مظلوم قیام و اقدام نمودید، استدعا داریم به حسب جایگاه قانونى، عاجلا به وضع آقاى طاهرى رسیدگى فرمایید.

جهت تنویر ذهن مبارک موارد ذیل معروض است؛

آقای محمد علی طاهری بنیان‌گذار طب‌های مکمل ایرانی فرادرمانی و سایمنتولوژی، بیش از ۶ سال است که با اتهامات واهی و پرونده‌سازی‌های مغرضانه از اردیبهشت سال ۹۰ در بند دو-الف انفرادی اوین به سر می‌برد. (شایان ذکر است کلیه فعالیت‌های ایشان در زمینه طب‌های مکمل و معرفت‌شناختی همراه  با اخذ مجوز برای موسسه عرفان کیهانی و خیریه بهشت یاس پنهان از سازمان ملی جوانان، نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور و… بوده است. همچنین ارایه نظریات علمی ایشان با عقد قرارداد همکاری دوجانبه بین موسسه و دانشگاه تهران و ایران در سال ۸۸ همراه با اخذ مدارک دانشگاهی برای دانش‌پژوهان میسر شده بود.)

در ذیل نمونه‌هایی از نقض قوانین در پرونده ایشان آورده شده است؛

۱- به رغم اینکه تاریخ اتمام محکومیت آقای محمد علی طاهری، ۱۸ بهمن ۹۴ بوده است، اما تاکنون تحت بازداشت موقت بدون اتهام و بدون پرونده مفتوح و در بند دو-الف انفرادی اوین نگهداری می‌شود.

۲- عدم تجدید قرار با توجه به اینکه قرار منع تعقیب برای پرونده‌ها در تیرماه سال ۹۵ صادر شده و آخرین قرار بازداشت موقت در مرداد ماه می‌باشد‌.

۳- به طول انجامیدن ۶ سال زندان در بند دو-الف انفرادی با پاپوش‌های امنیتی بدون اینکه آقای محمد علی طاهری مرتکب کوچک‌ترین خطایی شده باشد. وی علی‌رغم چندین اعتصاب غذا برای انتقال به بند عمومی، هرگز به بند عمومی انتقال نیافت.

۴- بعد از صدور قرار منع تعقیب پرونده‌ها به تاریخ تنظیم ۹۵/۴/۱۳، شماره قرار ۹۵۰۹۹۷۰۲۷۶۳۰۰۰۸۴، کارشناس پرونده برای گرفتن اعتراف زوری و دیکته ‌شده بار دیگر آقای طاهری را به اتاق بازجویی کشانده و در پنجمین روز اعتصاب غذا، وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

۵- در اعتراض به روند غیرعادی و غیرقانونی رسیدگی به پرونده، آقای محمد علی طاهری در چهل‌ویکمین روز از اعتصاب غذای خود به سر می‌برد و این در حالی است که ٢٨ روز است ملاقات حضوری و تماس تلفنی وی با خانواده قطع شده است و عموم مردم اعم از جامعه پزشکی و فرهنگی و مذهبی و… نگران سلامتی ایشان هستیم.

۶- عدم وجود شاکی خصوصی در پرونده  و در عوض، وجود هزاران استشهاد تصویری و نوشتاری در خصوص رضایت از استفاده عملی از اندیشه فراکل‌نگر آقای محمد علی طاهری و فرادرمانی و کلاس‌های عرفان حلقه.

اینجانبان امضاکنندگان نامه فوق، خواهان رسیدگی سریع و پیگیری همه‌جانبه جناب‌عالى به وضعیت پرونده این اندیشمند و نابغه ایرانی دربند هستیم.

با آرزوی توفیق الهی

۱۷ آبان‌ماه ۱۳۹۵

رونوشت به: رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس

منبع خبر : گروه خبري سايت  www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر