۱۳۹۵-۰۹-۰۱

ضرب و شتم در پاسخ به نامه تجمع شاگردان محمدعلی طاهری مقابل مجلس

گروه خبري سايت
ضرب و شتم در پاسخ به نامه تجمع شاگردان محمدعلی طاهری مقابل مجلس به خشونت کشیده شد
تجمع مسالمت آمیز بیش از یکصد تن از دوست داران محمدعلی طاهری، امروز یکم آذر ۹۵ ، در مقابل درب مراجعات مردمی مجلس شورای اسلامی، به خشونت کشیده شد. بيش از ۲۰ تن نیز بازداشت شدند.

این تجمع آرام که با هدف تحویل نامه مطالبات شاگردان محمدعلی طاهری به نمایندگان مجلس شکل گرفت، با دخالت نیروهای امنیتی و انتظامی و ضرب و شتم معترضان سرکوب شد.

ناظران این برخورد خشونت آمیز، در حالی از ضرب و شتم شدید مردان و بانوان توسط نیروهای لباس شخصی و گارد ویژه خبر داده اند، که این افراد در سکوت، تنها خواستار تحویل نامه ای به نمایندگان مجلس شده بودند.

برخوردهای خشن حکومت ایران با شاگردان محمدعلی طاهری در حالی صورت می گیرد که ۵۵ روز از اعتصاب غذای بنیانگذار عرفان حلقه می گذرد و خانواده این زندانی سیاسی از روز ۲۵ مهر در بی خبری مطلق از او به سر می برند.

به گفته شاهدان عینی در این درگیری، رادمهر یاوری، علی مومن برمی، محمد خالدی، محسن باقری، علی سلامتی، رسول هاجری، امیرحسین میرخلیلی، معصومه حاجعلی، مینا معزی، لیلا حیدری، هلن شهبازی، معصومه اورنگ، مریم چگینی، رویا اکبری، بهاره منصوری، فاطمه آذرمهر، خانم ها فیروزه، شادی و آقای کاظمی بازداشت شده اند.

از اسامی سایر بازداشت شدگان اطلاع دقیقی در دست نیست.

منبع خبر : گروه خبري سايت  www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر