۱۳۹۵-۰۹-۱۰

بازداشت غیرقانونی دو تن از شاگرد محمدعلی طاهری

گروه خبري سايت
بازداشت غیرقانونی دو تن از شاگرد محمدعلی طاهری
در پی سرکوب گسترده اعتراض های شاگردان محمدعلی طاهری به بازداشت غیرقانونی این زندانی سیاسی، دو تن از افرادی که در جریان درگیری های روز یکم آذر مقابل مجلس ایران و بازداشتگاه وزرا، بازداشت شده و به خانه های امن سپاه منتقل شده بودند همچنان در وضعیت بلاتکلیف به سر می برند.

وضعیت احسان لطیفی و مروارید فرتومی که از روز یکم آذر به مکانی نامعلوم منتقل شده بودند «نگران کننده» اعلام شده است. منابع نزدیک به خانواده این دو شاگرد محمدعلی طاهری از اعمال فشار شدید علیه آنها، از سوی بازجویان قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران، خبر می دهند. این منابع می گویند این اطلاعات از طریق تماس تلفنی کوتاهی به آنها رسیده است.



همچنین گزارش برخی منابع حاکی از انتقال این دو به زندان اوین در روز دوشنبه 8 آذر و پس از یک هفته بی خبری است.

گفته می شود علی رغم آنکه قاضی پرونده قرار وثیقه 70 میلیون تومانی برای آزادی مشروط احسان لطیفی و مروارید فرتومی صادر کرده و وثیقه مورد نظر نیز آماده تودیع بوده، از آزادی این دو شاگرد محمدعلی طاهری ممانعت شده است.

گفتنی است پیش از این ماموران امنیتی، بدون ارائه حکم قضایی، وارد منزل احسان لطیفی شده و پس از تفتیش منزل، تلفن همراه و وسایل شخصی او و همین طور وسایل شخصی همسر وی را با خود برده بودند.

از منابع نزدیک به مروارید فرتومی نیز طی تماسی تلفنی از سوی ضابطین قرارگاه ثارالله، با «تهدید و ارعاب» خواسته شده که تلفن همراه و لوازم شخصی او را به این نهاد امنیتی تحویل دهند.

شایان ذکر است، بازداشت های گسترده و اعمال فشار علیه شاگردان محمدعلی طاهری در حالی شدت یافته که بنیانگذار عرفان حلقه امروز دهم آذر ماه، شصت و چهارمین روز اعتصاب غذای خود را پشت سر می گذارد و طی این اعتصاب غذا تا کنون دو بار بیهوش شده است.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر