۱۳۹۵-۰۸-۱۶

نگاهی به وضعیت شاگردان بازداشت شده محمدعلی طاهری

گروه خبري سايت
نگاهی به وضعیت شاگردان بازداشت شده محمدعلی طاهری
در درگیری نیروهای امنیتی با شاگردان محمدعلی طاهری در روز دهم آبان ماه ۹۵ ، در مجموع ۲۲ تن بازداشت شده و ده ها تن مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفتند.

گزارش های بسیاری از ناپدید شدن شهروندان حاضر در این درگیری و آسیب دیدگی جسمی جدی برخی معترضان در اثر ضرب و شتم با باتوم به خبرگزاری عرفان (انا) رسیده که از این میان مواردی که صحت آنها محرز شده اعلام می شود.

به نقل از خبرگزاری عرفان(انا)، از مجموع ۲۲ تن از دستگیرشدگان، ۱۳ نفر به زندان های فشافویه، قرچک و اوین منتقل شده اند و مصدومیت شدید ۷ نفر نیز محرز شده است. از وضعیت فعلی چهار زندانی در زندان اوین هیچ اطلاعی در دست نیست و تماس با آنها قطع شده است. یکی از این زندانیان به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

از میان بازداشت شدگان روز دهم آبان ۹۵، در حال حاضر داریوش(محمد جواد) فصیح، امید کاظمی، علی ابراهیمی، پوریا رفیع زاده و محمد احمدی در ندامتگاه تهران بزرگ(فشافویه) و پروین سلیمانی، بهاره باصری، هاجر اعراج و اکرم پناهی در ندامتگاه زنان قرچک به سر می برند. این ۹ زندانی طی تماس تلفنی کوتاهی حضور خود در زندان را به اطلاع نزدیکان خود رسانده اند.

شنیده ها حاکی از آن است، برخی از این ۹ نفر در حالی به زندان منتقل شدند که قرار کفالت آنها توسط قاضی پرونده صادر شده بود اما به بهانه اتمام ساعت اداری، از آزادی آنها ممانعت شد.

اما منابع آگاه می گویند تماس ها با مریم عطاردی، امیر قاسمی (آسمانی)، خسرو میرزا جانی و مجید هادیان که به بند امنیتی سپاه پاسداران در زندان اوین منتقل شده اند، قطع شده و از وضع فعلی این چهار تن هیچ اطلاعی در دست نیست.

گفتنی است، خسرو میرزاجانی هنگام دستگیری، توسط ماموران امنیتی به شدت مورد ضرب و شتم واقع شده و از ناحیه دنده آسیب دیده بود.

این منابع آگاه افزودند حسینیان که بازپرس شعبه ۳ دادسرای اوین است برای این چهار زندانی قرار وثیقه ۵۰ میلیون تومانی صادر کرده است.

گفته می شود، بازجو رحیمی، که از ضابطین اصلی قرارگاه ثارالله در پرونده محمدعلی طاهری است، خواسته شخصا از این چهار نفر بازجویی کند.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر