۱۳۹۵-۰۸-۲۵

بی‌خبری از بازداشتی ها در کرج و شیراز

گروه خبري سايت
بی‌خبری از بازداشتی ها در کرج و شیراز
ادامه بی‌خبری از سرنوشت سه مربی عرفان حلقه پس از بازداشت در کرج و شیراز
از وضعیت و سرنوشت احتمالی سه تن از مربیان عرفان حلقه پس از بازداشت توسط نیروهای امنیتی در شهرهای شیراز و کرج، کماکان اطلاعی در دست نیست.

امید توسلی مربی عرفان حلقه و از شاگردان «محمد علی طاهری» زندانی عقیدتی در اعتصاب غذا، در روز پنج‌شنبه ۲۹ مهرماه ۱۳۹۵، از سوی ماموران امنیتی لباس شخصی در شیراز بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

یک منبع نزدیک به «امید توسلی» درباره بازداشت او گفته: «او بدون حکم قضایی و به شکل خشونت‌آمیزی در منزلش بازداشت شد. ماموران امنیتی هیچ توضیحی به او و خانواده‌اش ندادند.»

گفته شده پس از گذشت ۲۶ روز از بازداشت این مربی عرفان حلقه، اعضای خانواده، دوستان و وابستگان او از دلایل بازداشت، اتهامات انتسابی، سرنوشت احتمالی و مکان نگهداری وی اطلاعی ندارند.

در همین راستا و به تازگی، دو تن دیگر از شاگردان محمد علی طاهری در کرج، از روز شنبه ۲۲ آبان‌ماه ۱۳۹۵، از سوی نیروهای امنیتی لباس شخصی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

شاهدان عینی به خبرگزاری عرفان گفته‌اند «حمیدرضا رشوندی» و «امیر عبدالمالکی» “در زمان توزیع معرفی‌نامه محمد علی طاهری بنیان‌گذار عرفان حلقه در میان مردم، در خیابان‌های شهر کرج بازداشت شده‌اند.”

کماکان از وضعیت و سرنوشت این سه شهروند بازداشت شده اطلاعات جدیدی در دست نیست.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر