۱۳۹۴-۰۴-۱۱

نگاهی به فلسفه ی تخریب عرفان حلقه توسط عده ای خاص


نگاهی به فلسفه ی تخریب عرفان حلقه توسط عده ای خاص
دکل نفتی کجا و زلف یار کجا؟
قسمت اول
حضور افراد ذینفوذ در روند پرونده های قضایی، موضوعی است که مردم ایران، حد اقل به واسطه اذعان مسوولین قضایی کشور با آن بیگانه نیستند. اینکه منافع و اعتبار عده ای خاص این توانایی را دارد که مسیر پرونده های قضایی را متاثر کند و اقتدار قوه قضاییه را به چالش بکشد.
این نوع نفوذ ها که بیشتر در مورد پرونده های فساد اقتصادی از آن به سخن می آید، به دلیل منافع تثبیت شده عده ای خاص در حکومت است، نه منافعی به واسطه نان به نرخ روز طرح ریزی شده باشد.
اما در سال های اخیر مردم ایران با پدیده جدیدی مواجه هستند. نوعی جدید از فساد آن هم نه در مورد منابع طبعی و منابع اقتصادی، که در مورد سرمایه های فکری کشورمان.
شاید تاراج و تخریب سرمایه های فکری، در نگاه اول به اندازه گم شدن یک دکل نفتی واضح نباشد، اما در ذهن هشیار مردم اندیشمند، عناد با یک تفکر جدید و تلاش برای از بین بردنش، آن هم به خاطر منافع شخصی عده ای خاص، کم از خروج میلیارد ها سرمایه نقدی از کشور ندارد.
حالا آب و نان عده ای بر اساس پروژه دشمن فرضی سازی بنا شده، تا از این رهگذر، بودجه ای و اعتباری و موقعیتی برای خود به هم زده باشند.
این رویه باید آنقدر آش شوری را از تهدید امنیتی برای نظام، در خصوص عرفان حلقه فراهم می کرد، تا بتواند ردیف بودجه بگیرد. نگاهی به فلسفه وجودی موسسه بهداشت معنوی که طبق شنیده ها بودجه میلیاردی دریافت کرده است، شاهدی بر این مدعاست.
بهداشت معنوی یا سرطان معنوی؟
همپای افزوده شدن به علاقمندان به عرفان و استفاده از طب مکمل فرادرمانی، موسسه بهداشت معنوی با معرفی اینکه رسالتی چون مبارزه با عرفان های کاذب برای خود قایل است نیز پرو بال بیشتری گرفت. این موسسه که از تخریب یوگا و مدیتیشن و شیطان پرستی و اوشو و پائولو کوئیلو، نمی توانست چنین اعتباراتی به هم بزند، پتانسیل های فکری این مجموعه را با قلب مفاهیم موجود در این آموزه ها، تحویل رسانه ها، افکار عمومی، مسوولین نظام و علما و مراجع تقلید داد تا نانش از بودجه ی حرام، حلال شود.
از این حیث مجموعه عرفان حلقه، مجموعه ای که نه برای بنیانگذار آن نه برای مربیان خود، سرمایه اقتصادی چندانی در بر نداشته، برای جمعی از طلاب اشتغالزایی کرده است. آن هم از طریق مسموم کردن اذهان تصمیم سازان کشور، نسبت به آموزه های آن.
مدیران فرصت سنج موسسه بهداشت معنوی
اگرچه پول های هنگفت و اعتبار و وجهه ای که پشت تخریب چهره محمد علی طاهری و شاگردانش نشسته است، مارا از تحلیل اوضاع بی نیاز می کند. اما به هر روی بودجه هنگفت این موسسه توسط چند نفر خاص که کارمندانشان را نیز باید در آن سهیم میکردند، پاسداری می شود که شناختنشان خالی از لطف نیست.
در ادامه به معرفی و آشنایی با موسسان و ذینفعان این موسسه خواهیم پرداخت که از رهگذر عناد با عرفان حلقه بر سر سفره ای چرب نشسته اند.
ادامه دارد...

منبع خبر : کمپین نه به اعدام محمد علی طاهری
https://www.facebook.com/NoExecutionsMohammadAliTaheri/photos/a.432640216898041.1073741827.432506016911461/438289196333143/?type=1
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر