۱۳۹۴-۰۴-۱۸

انتقال مربیان عرفان حلقه به زندان‌رجایی‌شهر‬

انتقال مربیان عرفان حلقه به زندان‌رجایی‌شهر‬
مجازات مضاعف یا تهدیدی برای دیگر متهمان
بگیر و ببندهای مربیان عرفان حلقه از سال 90 شروع شد، زمانی که محمدعلی طاهری بنیانگذار دو طب مکمل ‫#‏فرادرمانی‬ و ‫#‏سایمنتولوژی‬ و عرفان حلقه برای دومین بار از سوی ‫#‏اطلاعات‌سپاه‬ دستگیر و روانه ‫#‏بنددوالف‬ ‫#‏زندان‌اوین‬ شد.
بین سالهای 90 تا 94 شاگردان و مربیان بسیاری از سوی اطلاعات سپاه با تهدید و بازداشت های کوتاه مدت فشاری روانی زیادی را متحمل شدند. شدند. اما از این بین 26 نفر پس از دادگاهی به حبس و جریمه نقدی محکوم شدند.
مربیان عرفان حلقه(کیهانی) به دلیل برگزاری دوره‌های آموزشی عرفان حلقه با اتهام توهین به مقدسات، دخالت در امور پزشکی و کسب مال نامشروع محاکمه شدند.
در حالی که صدور حکم اعدام برای محمد علی طاهری در هفته های اخیر قوت گرفت فشار برشاگردان او نیز افزایش یافت.
7 نفر از مربیان عرفان حلقه به فاصله کمی به زندان اوین احضار شدند،بی آن که احضاریه کتبی دریافت کنند.
‫#‏اردشيرشهنواز‬ با پنج سال حبس، ‫#‏عبدالاحدجلیل‌زاده‬ با پنج سال حبس، ‫#‏محمدتاجيك‌پازوکی‬ با پنج سال حبس، ‫#‏محمدرضاافشار‬ با دو سال حبس، ‫#‏لیلاجماعت‬ با یک سال حبس ، ‫#‏سعیداردشیر‬ با پنج سال حبس، ‫#‏زیباپورحبیب‬ با سه سال حبس .
اردشیر شهنواز برای شروع محکومیتش و محمد رضا افشار برای پاره ای از توضیحات اوایل تیر ماه به اوین احضار می شوند.همانجا مطلع می شوند که برای گذراندن دوران محکومیتشان باید راهی زندان رجایی شهر کرج شوند . همانند زیبا پورحبیب که بعد از احضار به اوین متوجه شد، دوران محکومیتش در ‫#‏زندان‌قرچک‌ورامین‬ خواهد گذشت.
اما چرا با آن که مربیان عرفان حلقه در تهران دادگاهی شده بودند؛ به جای آن در زندان همان شهر دوران محکومیت خود را بگذرانند به مخوف ترین زندانها منتقل شدند؟
تشدید مجازات و تهدید دیگر محکومان عرفان حلقه برای متنبه ساختن سیاستی است که سالهای متمادی از سوی نیروهای اطلاعاتی دنبال می شود.
‫#‏رجایی‌شهر‬ یا همان گوهردشت زندانی
گفته می شود این زندان به عنوان یک زندان تنبیهی با ۲۴ بند اصلی و فرعی و ۸ بلوک آپارتمانی در مهرماه سال ۶۱ راه‌اندازی شد.
بندهای ۷، ۸ و فرعی ۲۰ زندان ‫#‏گوهردشت‬ منتهی‌الیه سمت راست زندان هستند، جایی که زندان به پایان می‌رسد. این سه بند مشرف به حسینیه زندان است؛ همان جایی که ‫#‏اعدام‌های‌دسته‌جمعی‬ سال ۱۳۶۷ در آنجا اتفاق افتاد.
می گویند؛هنوز زندانیانی در گوهردشت هستند که گویا از لیست زنده‌ها حذف شده‌اند. زندان رجایی شهر که از به با عنوان گوهر دشت مخوف یاد می کنند؛ برای تحقیر کامل متهمان، ابتدایی ترین امکانات را نیز از زندانیان دریغ می کند.
حال مربیان عرفان حلقه که تنها به آموزش آموزه های معنوی می پرداختند به این زندان منتقل شده اند ،جایی که مکان خوابش راهروهای زندان و تن پوشش پتوهای گال گرفته است.

#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر