۱۳۹۴-۰۴-۲۶

خانواده آقاى محمد على طاهرى

خانواده آقاى محمد على طاهرى
بسم الله الرحمن الرحيم
همدلان و ياران عزيز:
بدينوسيله ازهمه كسانى كه به دنبال هياهو نبوده و واقعا خواهان دانستن وضعيت عزيزمان آقاى محمد على طاهرى بوده و بدون هيچ غرضى مايل هستند به ايشان كمك كنند تقاضا داريم كه به موارد زير توجه كرده و ياريمان نمايند.
1-آ قاى طاهرى از 14 اديبهشت 1390 تا اين لحظه كه اين بيانيه را تقديم حضورتان مى كنيم در بند 2- الف در زندان اوين ودر انفرادى بوده اندو برخلاف ميل شوم انديشان دوست نما، ايشان شكر خدا از سلامت نسبى برخوردارند، گرچه زندان جاى مناسبى براى هيچكس نبوده و نخواهد بود.
2-آقاى طاهرى هیچگونه گرايش سياسى نداشته وآن هايى كه مى خواهند از ايشان به عنوان يك وسيله سياسى استفاده كنند قطعا به نجات ايشان از بند نمى انديشند و متاسفانه درلباس دوست، دست به اين كار تخريبى مى زنند.
3-آقاى طاهرى يك معلم ساده و بى ريا است كه برداشت هاى معنوى خود را در اختيار ديگران گذاشته و هيچگونه ادعاى مراد و مریدی نداشته (همچنانكه خود ايشان بارها بر اين موضوع تأكيد داشته اند) و کج اندیشان دوست نما، سعى در تخريب ايشان داشته تا آنجا كه اين مؤمن شيعه درانتظار موعود را نعوذ بالله امام زمان بنامند واز اين طريق موفق به حذف فيزيكى ايشان گردند.
4- باتوجه به تلاش هايى كه در جهت تخريب چهره واقعی آقاى طاهرى چه در لباس دوست و چه در لباس دشمن بصورت علنى انجام مى شود، تقاضا داريم كه در صورت دسترسی به هرگونه امکانات رسانه ای، اين فرصت را به ما داده تا بتوانیم برای معرفی ایشان و اندیشه هایشان و گواه بی گناهی ایشان از طريق رسانه هاى سراسر كشور در انجام این امر مثمر ثمر بوده و بتوانیم صدای برائت ایشان از کلیه اتهامات را به گوش همه هموطنان عزیزمان برسانیم چراکه پاسداری از آبروی یک مومن وظیفه شرعی هر مسلمان است.
در صورت تمایل از طریق ایمیل زیر میتوانید با ما در تماس باشید.
Info@mataheri.ca
در خاتمه، از کلیه مسوولین قضایی پرونده خواهشمنديم، همانطور که در پست قبلی هم تقاضا کرده بودیم فیلم آخرین جلسه دادگاه ایشان به صورت کامل را منتشر نمایید تا بدانیم که بواقع ایشان چه جرمی در زمین مرتکب شده که همه از آن بی خبریم!
پيشاپيش عيد فطر را به همه عزيزان تبريك عرض نموده وشما را به خواندن و شنيدن مقاله استاد تحت نام "عيد فطر، جشن آزادگی" در سايت زير دعوت مى كنيم:
منبع خبر: خانواده آقاى محمد على طاهرى
http://mataheri.ca
# سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
# استاد_محمد_علي_طاهري
# انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
# سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر