۱۳۹۴-۰۵-۰۷

توضیحاتی در مورد پرونده آقای محمدعلی طاهری

توضیحاتی در مورد پرونده آقای محمدعلی طاهری
در پاسخ به سوالات
مراجعین به صفحه ی اینجانب
1- من معتقدم وکیلی که در ایران میخواهد خدمت کند باید در چارچوب نظام حرکت کند البته نظامی که من دلبسته ی آن هستم نظامی است که مطهری و بهشتی نظریه پرداز تشکیل آن و تبیین حقوق مخالفین در آن بوده اند پس اگر بعضی دستگاهها از آن اهداف منحرف شده اند معتقدم چاره ای جز تلاش برای اصلاح نداریم .
2- بنده وکیل آقای طاهری هستم . نه جزو شاگردان و نه جزو دلبستگان اندیشه های ایشان نیستم. صرف نظر از قضاوت شخصی در مورد ایشان معتقدم هزینه اندیشیده هرچند اشتباه برخورد تند امنیتی نیست. من داوطلب وکالت آقای طاهری نبودم بلکه خانواده ایشان (همسر و برادر ) درخواست پذیرش وکالت ایشان از طرف بنده را داشتند و به شخصه تمام توان علمی و اعتبار و روابط شخصی خود را بکار گرفته ام که ایشان نجات پیدا کنند . انتشار آراء 11 نفر از اندیشمندان علوم اسلامی پیرامون موضوع پرونده ایشان نمایانگر بخشی از این تلاشها است .
3- پرونده ایشان در اختیار وزارت اطلاعات نیست و نهاد امنیت دیگری متولی پرونده میباشد و فیلم منتشرشده از راهروی دادگاه هم بدون اطلاع من و آقای طاهری از طرف ظابطین جهت برطرف شدن شائبه ی اعدام ایشان تهیه و منتشر شده است .
4- شاگردان و مرتبطین با آقای طاهری ارتباط مستمر با اینجانب داشته و دائما در محل دفتر وکالت پیگیر پرونده ایشان هستند .

منبع خبر : سید محمود علیزاده طباطبایی
https://www.facebook.com/dr.alizadehtabatabaei/posts/1605604259721187?fref=nf

#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر