۱۳۹۴-۰۴-۱۵

ارتباط ويژه به مناسبت شب های نمادین قدر

ارتباط ويژه به مناسبت شب های نمادین قدر
بدين وسيله به اطلاع عموم علاقه مندان راه کمال مي رسانيم به مناسبت شب های نمادین قدر، شبهای نزول آگاهی و فرصتی برای حرکت از ظلمت به روشنایی و رسیدن به او، ارتباط ويژه شبهای قدر 19. 21 . 23 . 27. ماه رمضان از ساعت  23:00 روز به وقت محلی تا ساعت 6:00 بامداد روز بعد به وقت محلی برقرار مي باشد.
لازم به ذكر است :
تفاوت اين ارتباط ويژه با ارتباط ويژه اي كه در تمام روزها و ساعت هاي شبانه روز مي توان برقرار نمود اين است كه علاوه بر ايجاد آرامش و . . .
ادراكاتي متناسب با اين مناسبت و ادراكات كلي جهان شناختي در اين حلقه جاري خواهد بود. مسلما در این ارتباطات آن دسته از افرادی که مشتاق کسب حقیقت باشند می توانند به مفاهیم حقیقی قدر، رمضان، خود، هستی و خدایشان دست یابند و راه نور را در پیش گیرند. با توجه به حملات شیطان پرستان و وجود انحرافات فراوان در این ایام و وجود تشعشعات منفی بسیار، به همگان پیشنهاد می گردد از این ارتباط رحمانی بهره مند گردند. همه ي انسانها در سراسر جهان مي توانند تنها با بستن چشم هاي خود در هر مكان و هر زمان در اين ارتباط رحماني قرار گرفته و از اين لطف الهي بهره مند گردند.
در این روزها و شبهای قدر از همراهان خواهشمند هستیم که با اعلام ارتباط روح جمعی برای درک آگاهی مثبت برای تمامی مردمان جهان و با اعلام طلب خیر و سلامتی برای استاد عزیزمان جناب آقای محمد علی طاهری و تمامی افرادی که در بازداشت بسر میبرند اعلام نمایند .
با تشكر و به اميد پيروزي حقيقت جويان و با آرزوي سلامتي و به اميد آزادي بي قيد و شرط استاد محند علي طاهري و طلب خير براي شما همراهان محترم مجموعه بزرگ عرفان حلقه
گـروه سـایت سـایمنتولـوژی _ فـرادرمـانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر